تاریخ انتشار: 1400/08/08 21:15
مهدی ایزدی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 31122

بازی با مس‌کرمان را فراموش کرده‌ایم، به پیروزی برابر خوشه‌طلایی فکر میکنیم

مهاجم مس شهر بابک گفت: می تواسنتیم برابر مس کرمان پیروز باشیم اما متاسفانه شکست خوردیم و الان فقط به بازی فردا با خوشه طلایی فکر میکنیم.
بازی با مس‌کرمان را فراموش کرده‌ایم، به پیروزی برابر خوشه‌طلایی فکر میکنیم

مهدی ایزدی مهاجم مس شهر بابک در گفت وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی در برابر تیم مس کرمان که هر سال جزو تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر است بازی سختی بود.

وی افزود: ابتدای بازی به دلیل عدم تمرکز یک گل دریافت کردیم و همین گل باعث شد تا غافلگیر بشویم ولی در ادامه بازی دست تیم ما بود و چندین موقعیت صددرصد گل زنی هم داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و متاسفانه علی‌رغم این که می‌توانستیم با تعداد گل بالایی برنده باشیم، نتیجه بازی را واگذار کردیم.

ایزدی در ادامه گفت: سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و تمام تمرکز الان روی بازی با خوشه‌طلایی ساوه است و خدا را شکر در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کل اعضای تیم با آمادگی کامل منتظر بازی روز یکشنبه هستیم که نتیجه مورد نظر رو بگیریم.

مهاجم مس شهر بابک در خصوص شرایط خودش در این فصل از رقابت‌های لیگ یک گفت: امسال خدا را شکر زیر نظر آقای وحید رضایی که نیاز به معرفی نیست و دستیاران دلسوز و پرتلاش تیم مس وضعیت مناسبی دارم و امیدوارم برای باشگاه هم مفید واقع بشوم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم و شک نداشته باشید باشگاه مس شهر بابک این توانمندی را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjaqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال بازیکنان سابق استقلال روی نیمکت