تاریخ انتشار: 1400/08/30 11:15
مجوز صادر شد، گل‌ریحان پیروز؛
کد خبر: 29909

بردِ ۹ نفره شاگردان آشوبی در شریعتی!

از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، تیم گل‌ریحان البرز در کرج میزبان خلیج فارس ماهشهر بود، دیداری که در نهایت با تک گل شاهین بالیجانی با برتری یک گله نماینده استان البرز به‌پایان رسید.
بردِ ۹ نفره شاگردان آشوبی در شریعتی!

این دیدار در شرایطی برگزار شد، که گل‌ریحانی‌ها هفته گذشته باتوجه به مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودند، در مقابل اسپاد تهران در زمین مسابقه حاضر نشدند و در صورت عدم حضور در مقابل خلیج فارس ماهشهر، به دو دسته پایین‌تر سقوط می‌کردند.

در شرایطی که بازی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد تا گل‌ریحانی شرایط و مجوز شرکت در این بازی را اخذ کنند، شاگردان فرزاد آشوبی در ابتدا با ۹ بازیکن کار را آغاز کردند و پس از چند دقیقه با اضافه شدن دو بازیکن دیگر، با شرایطی برابر مقابل میهمان خود حاضر شدند.

نیمه اول این دیدار با برتری نسبی شاگردان آشوبی به پایان رسید و در میانه‌های نیمه دوم، در شرایطی که گل‌ریحان تنها ۱۳ بازیکن برای این دیدار در اختیار داشت، شاهین بالیجانی مهاجم تعویضی آن‌ها، دروازه خلیج فارس را باز کرد.

پس از آن داور یک پنالتی به سود خلیج فارس ماهشهر گرفت که ضربه بازیکن این تیم با اختلاف به بیرون رفت.

در نهایت گل‌ریحانی‌ها با کسب این سه امتیاز امیدهای خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ دو بیشتر کردند، تیمی که با بدترین شرایط ممکن نشان داد، می‌تواند با اندکی حمایت روزهای خوبی در لیگ دو داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkml9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرمانده قرارگاه غرب به همراه سرهنگ چنگیز مسیب زاده مهمان ویژه ارتشی ها
مهمانان ویژه در دیدار نیروی زمینی و بعثت کرمانشاه؛