تاریخ انتشار: 1400/09/03 15:36
کد خبر: 29726

اختصاصی/عبور ساده مهابادی از تونل وحشت!

داوود مهابادی در این هفته ها علی رغم تساوی های پر تعداد نتایج قابل قبولی کسب کرده است.
اختصاصی/عبور ساده مهابادی از تونل وحشت!

داوودمهابادی که در این فصل چند روز مانده به آغاز رقابت ها هدایت تیم خوشه طلایی ساوه را بر عهده گرفت و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داد بود با مدیریت خوب باشگاه موفق شد بازیکنان سطح بالایی را جذب تیمش کند تا به عنوان یک تیم مدعی پای به مسابقات بگذارد.

مهابادی که عملا فرصتی برای هماهنگی بازیکنانش و کارهای بدنی پیش فصل نداشت در هفته نخست موفق شد از سد ویستا توربین عبور کند تا مشخص شود خوشه طلایی همچون فصول گذشته پر قدرت وارد رقابت ها شده است.

خوشه طلایی علی رغم شکست مقابل شهرداری آستارا در هفته دوم که خارج از خانه بود، پس از آن موفق شد از  خیبر خرم آباد و سایپا و پارس جنوبی امتیاز بگیرد و در خانه هم از یک تساوی و بک پیروزی مقابل دو تیم مدعی مس کرمان و مس شهر بابک کسب کرد تا میانگین امتیازی این تیم ۱/۷ از هر بازی باشد.

خوشه طلایی هر چند در این هفته ها ۳ تساوی پیاپی کسب کرده است اما نباید فراموش کرد که ۲ تساوی آن بیرون خانه و مقابل دو تیم مدعی خیبر خرم آباد و سایپا بود و حالا در هفته های آینده با توجه به هماهنگی بیشتری تیمی می تواند در دیدار های ساده تری مقابل حریفان به میدان برود تا بازهم طلایی پوشان شهر ساوه به جمع مدعیان اضافه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d7vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هتریک مهابادی در تساوی!
اختصاصی/۵ بازی و تنها ۱ برد؛