تاریخ انتشار: 1400/10/14 17:58
محرومیت پارس جنوبی از انجام یک دیدار خانگی
کد خبر: 27651

آرای انضباطی دیدار جنجالی پارس جم – رایکا

آرای انضباطی دیدار پارس جنوبی جم و رایکا بابل اعلام شد.
آرای انضباطی دیدار جنجالی پارس جم – رایکا

و با اعلام فدراسیون فوتبال ؛ مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و رایکا بابل در حالی برگزار شد که تیم پارس جنوبی جم به دلیل سوء رفتار تیمی و بدرفتاری نیمکت تیم در قبال تیم مقابل، به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم پارس جنوبی جم به دلیل نقض اصول کلی رفتار( عدم رعایت پروتکل بهداشتی و حضور تعدادی عوامل متفرقه در استادیوم و فحاشی آنان به تیم داوری و تیم مقابل) جمعا به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از انجام مسابقه خانگی به عنوان میزبان و برگزاری آن در شهر دیگر با نظر سازمان لیگ محکوم شد.(محرومیت از برگزاری مسابقه، قابل تجدید نظر است)

محمدپیر خوشحال کچاه، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل بدرفتاری در قبال تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پیروز قربانی، سرمربی سابق تیم رایکا بابل به دلیل بدرفتاری در قبال تماشاگران تیم مقابل به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد آژیر، بازیکن تیم رایکا بابل به دلیل بدرفتاری در قبال تیم مقابل به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این رای قابل تجدید نظر است)

تیم رایکا بابل به دلیل سوءرفتار تیمی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای فوق قطعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qeel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز همچنان در حسرت برد ماند
پارس جنوبی جم 1-1 رایکا بابل:

درصدی که اعلام شد اما نقد نشد!
اختصاصی/اتفاق عجیب در رایکا؛

تساوی در دیداری جنجالی
رایکا بابل۱ -۱ ویستاتوربین تهران؛