تاریخ انتشار: 1400/10/29 21:39
پس از بهبود وضعیت چمن ورزشگاه چمران؛
کد خبر: 26935

خوشه طلایی صاحب زمین شد

مدیرکل اداره ورزش استان مرکزی گفت: در راستای حمایت از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با واگذاری زمین چمن به این باشگاه موافقت شده است.
 خوشه طلایی صاحب زمین شد

عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات سفر وزیر ورزش به استان مرکزی گفت: بهسازی سالن چمران ساوه یکی از مصوبات سفر وزیر ورزش به استان مرکزی بود که در حال عقد قرار با پیمانکار آن برای اجرایی شدن این مجموعه هستیم، در مورد بهسازی سکوهای سالن ورزشی فجر ساوه و بهسازی سکوی پرتاب چکش ساوه نیز اعتبار آن ابلاغ شده و در حال عقد قرارداد هستیم.

وی ادامه داد: حمایت از هیأت‌های ورزشی از دیگر مطالبات جامعه ورزشی در سفر وزیر ورزش به استان مرکزی بود که ظرف چند روز آینده عملیاتی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: در خصوص مصوبات دیگر بخشی تأمین اعتبار شده و یک بخش آن در حال پیگیری است و یک بخش دیگر مربوط به تأمین اعتبارات است با توجه به اینکه موافقت نامه‌های ۱۴۰۰ در دولت قبلی مبادله شده ممکن است امکان جابجایی و افزایش تخصیص نداشته باشد و یا اینکه منابع پیش بینی شده و تأمین اعتبار آن در سال ۱۴۰۱ باشد.

حقدادی تصریح کرد: بودجه مصوب اداره ورزش استان در حوزه هزینه‌ای و عمرانی برای سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰ میلیارد تومان است که تا به امروز تخصیص در غالب اسناد معادل ۳۰ میلیارد تومان بوده و اعتبار مصوب نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: در راستای حمایت از تیم خوشه طلایی بهسازی سالن چمران انجام شده و با تعهد باشگاه خوشه طلایی برای نگهداری زمین چمن با واگذاری زمین چمن به این باشگاه موافقت شده است.

گفتنی است در هفته‌های اخیر میزبانی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته یک کشور به دلیل محرومیت از زمین مناسب با مشکل مواجه شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keplx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پیمان نامور؛ بهترین هافبک وسط هفته دوازدهم لیگ یک/فیلم