تاریخ انتشار: 1400/11/24 16:53
استاندار خراسان شمالی
کد خبر: 25922

حسین نژاد : تیم اترک خراسان شمالی به فروش برود

استاندار خراسان شمالی گفت : تیم فوتبال اترک باید واگذار شود تا ارزش آن بیش از این افت پیدا نکند و سرمایه استان به هدر نرود.
حسین نژاد : تیم اترک خراسان شمالی به فروش برود

محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در نشست با شهرداران و هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان شمالی اظهار داشت : در واگذاری و انجام معامله این تیم باید تمامی اسناد و مدارک به لحاظ حقوقی مطالعه و بررسی شود تا بروز مشکل احتمالی جلوگیری شود. 

وی تصریح کرد : ارزش تیم اترک در حال افت کردن است و در صورت حضور نیافتن در رقابت ها به دسته سوم، سقوط خواهد کرد که در این صورت ارزش آن بیش از پیش افت می یابد.

حسین نژاد اظهار داشت : با وضعیت کنونی واگذاری تیم بهتر از نگهداشت آن است و باید کارهای مربوط به فروش پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی هم در این نشست با ابراز نگرانی از نبود حمایت ها از تیم فوتبال اترک گفت: در صورت نبود حمایت ها این تیم نمی تواند در مسابقات نیم فصل دوم حضور یابد.

اترک خراسان شمالی با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

این تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۲۵ بار به میدان رفت که ماحصل آن ۸ تساوی، ۸ برد و ۹ شکست و کسب ۳۲ امتیاز است که با این امتیاز این تیم در رده نهم گروه ب رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

و در حال حاضر با کسب هفده امتیاز در رده نهم‌حدول گروه خود قرار دارد، با این حال باید دید سرونشت اترک بجنورد چه خواهد شد، تیمی که با تلاش استاداری خراسان شمالی خریداری شد حال به پیشنهاد این سازمان واگذار خواهد شد یا خیر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8kqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروری سکان هدایت اترک را بر عهده گرفت

تماس دلالان منشوری برای پیوستن به تیم اترک خراسان!
هشدار به سرمربی و مسئولین اترک خراسان؛

اتفاقی عجیب در دیدار اترک و یاران فیروز کریمی
فیروز کریمی با ۱۲ نفر بازی کرد!