تاریخ انتشار: 1400/12/02 02:35
کد خبر: 25555

ملوان با رویای صعود به نیم فصل دوم رسید

ملوان بندرانزلی در نیم فصل دوم به دنبال تحقق رویای هواداران وصعود به لیگ برتر است.
 ملوان با رویای صعود به نیم فصل دوم رسید

ملوان بندرانزلی با مازیار زارع روزهای خوبی را سپری می‌کند به طوری که نیم فصل رویایی را در لیگ دسته اول فوتبال کشور پشت سر گذاشته و با کسب 39 امتیاز یکه و تنها در صدر جدول تکیه زده است تا شاید در این فصل بتواند بازگشت دوباره‌ای به لیگ برتر داشته باشد و دل هواداران پرشور خود را شاد کند.

آنها در پایان نیم فصل اول با تیم‌های دوم و سوم که تعلق به خیبر خرم آباد و مس کرمان می باشد 6 امیتاز اختلاف دارند یعنی اینکه حالا حالاها در صدر جدول خواهند بود و این می‌تواند یک حاشیه امنی باشد تا آنها با خیالی آسوده به بازی‌های بعدی خود بیندیشند و حتی جشن صعود را زودتر از پایان فصل بگیرند و این می تواند یک انتهای رویایی برای مازیار زارع و شاگردانش باشد.

 ملوان بندرانزلی برای حضور در نیم فصل دوم با کمترین تغییر به مصاف رقبا می‌رود، مازیار زارع در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی را جذب نکرد تا قوی سپید بدون تغییر در رویای صعود باشد.
انزلیچی‌ها امروز در اولین بازی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بایستی به مصاف آرمان گهر سیرجان بروند تیمی که سودای صعود  در سر دارد و یکی از حریفان مستقیم ملوان در این فصل می باشد و این بازی می‌تواند تا حدودی مسیر را برای هر دو تیم هموار نماید و کسب سه امتیاز در این بازی خیلی برای آنها دارای ارزش می باشد و برای دست یابی به آن کوتاه نخواهند آمد.

البته ناگفته پیداست در این مسیر پر پیچ و خم که ملوان و مازیار زارع طی کرده اندف نباید از نقش پژمان نوری بی تفوات عبور کرد و او توانست فضایی خوب برای ملوان فراهم نماید تا آنها با خیالی آسوده به رقابت ها در درون زمین بپردازند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx5zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فصلی متفاوت برای قوی سپید/ انزلیچی‌ها به دنبال روزهای خوش گذشته

جدال سرخ آبی های سابق در دیار کارون
استقلال خوزستان-ملوان بندرانزلی؛