تاریخ انتشار: 1401/02/17 01:31
دیدار معاون یک باشگاه لیگ یکی با داور قبل از مسابقه:
کد خبر: 22329

تلاش برای برکناری سرمربی از راه های غیر اخلاقی

معاون یک باشگاه لیگ یکی در حال تلاش برای رسیدن به جایگاه بهتری است.
تلاش برای برکناری سرمربی از راه های غیر اخلاقی

 طی هفته های اخیر، یک تیم بیشتر از تمامی تیم های حاضر در لیگ های دسته اول و دوم و لیگ برتر از اشتباه داوری آسیب دیده است؛ تیمی که هفته هاست تمام سوت ها علیه اش است.

برای خیلی ها این سوال پیش آمده که چرا همیشه اشتباهات داوری باید علیه این تیم باشد و تکرار این اشتباهات به حدی زیاد شده که دیگر جمله هایی مثل داور هم جایز الخطاست یا اشتباه داوری جزئی از فوتبال است، در مورد این تیم جواب نمی دهد.

گویا در اشتباهات داوری پای معاون همین باشگاه وسط است! معاون این باشگاه که خیلی دوست دارد روی صندلی مدیرعاملی بنشیند، مدتی است به اعضای هیات مدیره باشگاه نزدیک شده و دائم تاکید می کند یکی از دلایلی که ما از داوری ها ضربه می خوریم این است که مدیرعامل باشگاه را کسی نمی شناسد و همین تازه وارد و ناآشنا بودن مدیرعامل باعث شده ضرر کنیم. از آن طرف رد معاون باشگاه را در رستورانی زده اند که در حال شام خوردن با داور بازی اخیر تیمش بوده است. یعنی دو شب قبل از آخرین بازی تیمش با داوری که قرار بوده برای این تیم قضاوت کند، شام مشترک داشته و در این شام مشترک سرمربی سابق تیم که اخراج شده نیز حاضر بوده است و ماحصل این شام مشترک هم این بوده که داور در این بازی علیه تیم آقای معاون سوت زده است.

گویا جناب معاون با رفیق شب نشینی هایش که قبلا سرمربی همین تیم بوده، روی هم ریخته تا سرمربی فعلی برکنار شود و او جای سرمربی فعلی را بگیرد! باید دید آیا طرح دوگانه معاون به نتیجه می رسد و به زودی خودش روی صندلی مدیرعاملی و رفیق شب نشینی هایش روی نیمکت سرمربیگری می نشیند؟

گفته می شود کادرفنی فعلی باشگاه قصد دارند موضوع را به حراست فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق اطلاع بدهند تا پیشروی های آقای معاون متوقف شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayo7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان رافت از هدایت شهرداری آستارا استعفا داد

جدال صدر وقعر در کنار مصاف حیثیتی
هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال؛