تاریخ انتشار: 1401/04/10 12:47
کد خبر: 19944

بیانیه باشگاه شهرداری بندرعباس در واکنش به بیانیه ون پارس نقش جهان

، باشگاه شهرداری بندرعباس با صدور اطلاعیه ای نسبت به انتشار بیانیه باشگاه ون پارس اصفهان واکنش نشان داد که این اطلاعیه به شرح ذیل می‌باشد :
بیانیه باشگاه شهرداری بندرعباس در واکنش به بیانیه ون پارس نقش جهان

در حالی که فصلی پر فراز و نشیب و فرسایشی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را سپری کردیم و در مقابل تمامی اتفاقات اعضای کادرفنی و بازیکنان تنها برای شادی هواداران مان و اعاده حیثیت شان ایستادند و در مقابل تمامی بی مهری های خارج و درون زمین مستطیل سبز علی رغم تمامی شایستگی ها با رتبه دوم راهی مرحله پلی آف شدیم، اما آنچه امروز بیش از هر چیزی انگیزه مان را دوچندان کرده پیام های امیدبخش، انگیزشی و پشتیبان هوادارانی است که تنها صعود را می طلبند.

طی دو روز گذشته برخی بیانیه نویسی ها سبب جریحه دار شدن روح و روان هواداران مان شده و گرچه این شیوه و رویه را چندان جالب و منطقی نمی دانیم اما طبق خواسته هواداران مجبور به پاسخگویی شدیم تا این شیوه جو دادن ها سبب گمراه شدن مسئولان امر و تحت الشعاع قرار دادن کوپل داوری نشود.

آنچه مسلم است و تصاویرش در صفحات رسمی باشگاه ها نود ارومیه، خلیج فارس ماهشهر، شهید قندی یزد و ... موجود و حتی شکایت تیم ها و به تعویق افتادن 15روزه مسابقات دلیل بر آن است، اشتباهات داوری که امیدواریم سهوی باشد برای یک تیم خاص و زمینه سازی برای صعود این تیم به پلی آف پررنگ است. 

حال جالب است در دیداری که به عقیده کارشناسان بعد از مدت ها در لیگ دسته دوم شاهد یک قضاوت با کیفیت و به دور از حواشی بودیم، اینچنین تیم مذکور دست به حاشیه سازی و متهم سازی داوران پیش از برگزاری دیدار برگشت در بندرعباس می کند که جای تعجب دارد!

آنچه خواست هواداران پرشور دیار خلیج فارس و گرما و شرجی است، رقم خوردن نتیجه بازی در درون زمین، قضاوت عادلانه و عدم حاشیه سازی ها و تأثیر آن بر روی عوامل برگزاری مسابقه است.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس همواره بر عدالت، اخلاق و منش پهلوانی پایبند بوده و امیدواریم روز دوشنبه 13 تیرماه فارغ از هر نتیجه ای بار دیگر شاهد یک دیدار با کیفیت با میزبانی مطلوب در ورزشگاه خلیج فارس باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wom76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه باشگاه ون پارس اصفهان درخصوص داوری دیدار پلی آف