تاریخ انتشار: 1401/05/07 12:26
کد خبر: 18694

رود خروشان گیلان قدرتمند تر از گذشته /سپیدرود با نظرمحمدی می‌تازد!

مدیران باشگاه لیگ دویی سپیدرود رشت سکان هدایت تیم خود را به علی نظرمحمدی مربی باتجربه گیلانی سپردند تا فصل متفاوتی را تجربه کنند.
رود خروشان گیلان قدرتمند تر از گذشته /سپیدرود با نظرمحمدی می‌تازد!

باشگاه سپیدرود رشت، نامی آشنا برای اهالی فوتبال کشور محسوب می‌شود که روزگاری برابر تیم های متمول لیگ برتری به هواداران پرشور خود می‌بالید.

رشتی ها که ید طولایی در لیگ های فوتبال کشور دارند چند سالی است از لیگ برتر و لیگ دسته اول دور شدند، سپیدرود نیز طی سال های گذشته در لیگ دسته دوم‌ماندگار شده و توانایی صعود به دسته بالاتر را نداشته است.

حال مدیران باشگاه سپیدرود با انتخاب علی نظرمحمدی، سرمربی باتجربه گیلانی و فعالیت بسیار مناسب در فصل نقل و انتقالات آماده شروعی متفاوت هستند.

در شرایطی که اکثر تیم های لیگ دویی تکلیف مشخصی ندارند قرمزپوشان تمرینات خود را از یک ماهه گذشته آغاز کردند و با برگزاری اردوهای مختلف در تدارک فراهم کردن راه صعود هستند.

با این شرایط به نظر می‌رسد هواداران پرشور سپیدرود فصلی پر از هیجان و شادی را تجربه خواهند کرد و باشگاه رشتی نیز به دنبال صعود به لیگ دسته بالاتر است تا خود را به یک قدمی لیگ برتر برساند.

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود رشت به شرح ذیل می‌باشد :

 ورودی :

آرمین منفرد دوست (چوکای تالش)، مصطفی ماهی (شهرداری بندرعباس)، احسان ضیایی (خوشه طلایی ساوه)، فرید امیری (شمس آذر قزوین)، صابر محمدی (بعثت کرمانشاه)، ابوالفضل آذرنوشان (شهدای بابلسر)، امیرحسین نائیج (نیروی زمینی تهران)

تمدیدی :

رضا عاشوری ، مهیار نوری، آرمان‌ مردانی، معین تقوی، سهیل ربیع زاده، امیرحسین صالحی، رضا ناصری، علی بیجاری، ایمان حسن پور، حسین حق شناس، ماهان سروی، میلاد نجفی و علیرضا ربیع زاد

خروجی :

مهدی محمدپور، پرهام‌ جوادی، حکیم‌ حزباوی پور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8vme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرباز ها با هشت شاکی به خط می شوند!/ کاپیتان سابق آبی ها در نیروی زمینی

خلیج فارس شگفتی ساز نه، مدعی قهرمانی / هت تریک به این میگن!
جام حذفی جذاب تر از همیشه با مدعی بی نام نشان