تاریخ انتشار: 1401/06/10 19:38
اختصاصی/هفته دوم لیگ یک:
کد خبر: 16991

از جدال جذاب پارس جنوبی و مس شهر بابک تا دربی گرم خوزستان

هفته دوم رقابت های لیگ یک فردا با انجام 9 بازی برگزار می شود.
از جدال جذاب پارس جنوبی و مس شهر بابک تا دربی گرم خوزستان

رقابت‌های لیگ یک در حالی هفته اول خود را پشت سرگذاشت که شاهد اتفاقات جالبی بودیم از پیروزی شمس آذر قزوین در بازی اول برابر خوشه طلایی ساوه با چهار گل که به صدرنشینی این تیم انجامید تا شرایط مبهم حضور امید وحدت خراسان که منجر به عدم بازی این تیم برابر چوکا تالش شد تا با نتیجه 3بر0 بازنده اعلام شود .

اما در هفته دوم حکایت متفاوت است و  فردا جمعه 11 شهریورماه با انجام ۹ بازی برگزار خواهد شد که درادامه به بررسی اجمالی بازی های این هفته خواهیم پرداخت:

photo_2022-09-01_18-19-16

فجرسپاسی شیراز-خیبر خرم آباد؛ رجب زاده و کمالوند به دنبال نخستین پیروزی

تیم‌های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد پس از کسب ۱ امتیاز در هفته نخست رقابت‌های لیگ یک حالا باید در هفته دوم به مصاف یکدیگر بروند تا دو تیم برای نخستین پیروزی تلاش کنند،فجری ها که در این فصل هزینه خوبی کردند اما مهدی رجب زاده در بستن تیم چندان عملکرد موفقی نداشته است و حالا امیدوار به هفته های آینده است.

در سوی مقابل اما خیبر خرم آباد و فراز کمالوند قرار دارند که برای حضور قدرتمندانه در این فصل از رقابت‌ها همچون فصول گذشته پرستاره و گران قیمت بسته شده است و کمالوند امیدوار است دوباره خودش را ثابت کند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

photo_2022-09-01_18-19-16 (2)

پارس جنوبی جم-مس شهر بابک؛ مدعیان صعود خیلی زود به هم رسیدند

پارس جنوبی جم و مس شهر بابک که در هفته نخست رقابت‌های لیگ یک به کسب ۱ امتیاز راضی شدند حالا در هفته دوم به دنبال پیروزی هستند. پارس جنوبی جم که در این فصل یکی از تیم‌های پرستاره و مدعی محسوب می‌شود در خانه به دنبال نخستین پیروزی فصل است.

مس شهر بابک تیم سخت کوش و دفاعی فصل گذشته در این فصل هم همانطور قوی وارد فصل جدید شده است با این تغییر که ستاره های لیگ یکی اش بسیار زیاد است و در این فصل با توجه به بودجه ای که در نظر گرفتند به دنبال صعود هستند.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

خوشه

خوشه طلایی-چادرملو: جدال سایپایی ها سابق

خوشه طلایی ساوه پس از شکست سنگین هفته اول برابر شمس آذر قزوین، حالا باید در قم و به دور از خانه به مصاف چادرملو اردکان برود.
محسن بیاتی‌نیا که در هفته نخست بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت حالا در هفته دوم امیدوار است با تیم کامل‌تری به مصاف چادرملو برود تا جبران هفته اول را کرده باشد.

اما در آن سوی میدان چادرملویی‌ها پس از اینکه هفته نخست از پس تیم نصف و نیمه آرمان گهر بر نیامدند حالا دوباره در قم به مصاف خوشه طلایی می روند.

سعید اخباری که در این فصل در تیمی پر امکانات و پولدار حضور دارد بالاخره می خواهد خودش را ثابت کند هر چند که چندان کارش ساده نیست.

این دیدار فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.

 

ارمان گهر

آرمان گهر سیرجان -چوکا تالش؛
رونمایی رسمی از شاگردان نصرتی مقابل شاگردان محدود شهبا

آرمان‌گهر سیرجان پس از کسب ۱ امتیاز ارزشمند در هفته نخست برابر چادرملو اردکان حالا در خانه باید از چوکا تالش پذیرایی کند که هفته گذشته یک ۳ امتیاز راحت برابر امید وحدت کسب کرد. آرمان گهر همچنان باید با بازیکنان محدود خود به دلیل پنجره بسته تا نیم فصل کار خودش را ادامه دهد.

اما چوکا تالش با محمد نصرتی با توجه به داشتن بازیکنان با تجربه کارش چندان سخت نیست و باید به همراه بازیکنانش در این فصل و در اولین بازی که به میدان می رود خود را نشان دهند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امام علی(ع) برگزار می شود.

وحدت

امید وحدت مشهد-خلیج فارش ماهشهر؛جدال تیم های تازه وارد لیگ یک

امید وحدت مشهد پس از اینکه در هفته نخست نتوانست مجوز بازی بگیرد و در برابر چوکا تالش به نتیجه 3بر0 بازنده محسوب می شود، حالا در هفته دوم باید به مصاف خلیج فارش ماهشهر برود. مشهدی‌ها اگر در این دیدار هم موفق به کسب مجوز بازی نشوند به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.
اما در آن سوی میدان خلیج فارس ماهشهر قرار دارد، تیمی که با بازیکنان لیگ دویی گام در این رقابت ها گذتشه است.

خلیج فارس ماهشهر پس از شکست هفته نخست حالا امیدوار است در هفته دوم برابر امید وحدت  بالاخره نخستین امتیاز لیگ یکی تاریخ ش را کسب کند.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ثامن برگزار می شود.

دریا

دریا کاسپین بابل-شمس آذر قزوین؛ جدال جذاب بیاتلو و دقیقی لب خط!

تیم فوتبال دریا بابل پس از شکست هفته نخست برابر سایپا حالا باید در خانه با حضور تماشاگرانش به مصاف تیم شمس آذر قزوین برود که یکی از مدعیان صعود است.
دریابابل با هدایت وحید بیاتلو امیدوار است برخلاف فصول گذشته که برای سقوط نکردن می‌جنگید در این فصل خودش را در بین مدعیان قرار دهد.

سعید دقیقی جوان هم در دومین فصل تجربه حضور در شمس آذر با توجه به داشته‌هایش تنها به دنبال صعود است آنها در هفته اول با یک پیروزی ارزشمند برابر خوشه طلایی ساوه نشان دادند که از قدرت خوبی در این فصل برخوردار می باشند و می توانند یکی از تیم های جدی برای صعود باشند اگر چه صحبت در مورد سقوط و صعود تیم ها بسیار زود است.

این دیدار فردا ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می شود.

دربی

استقلال ملاثانی-استقلال خوزستان: دربی استقلال های جنوب در گرمای اهواز

استقلال ملاثانی تیم سخت کوش ابراهیم اشکش پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار پر فراز و نشیب که در نهایت در نیم فصل دوم بدون شکست ماند تا ماندگاری این تیم قطعی شود، در این فصل قصد دارد از ابتدا شرایط بهتری برای خود فراهم نماید.

ابراهیم اشکش و شاگردانش پس از پیروزی هفته گذشته حالا باید به مصاف تیم استقلال خوزستان می روند که در این فصل با تمام قوا حاضر شده تا بتواند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشد.
شاگردان پورموسوی هفته گذشته در خانه برابر شهرداری همدان متوقف شدند تا تنها ۱ امتیاز کسب نمایند و حالا باید به دنبال نخستین پیروزی در خانه باشند.

این دیدار فردا ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد نوین برگزار می شود.

شهرداری

شهرداری همدان-ون پارس نقش جهان؛ جدال دارا و ندار

شهرداری همدان تیم معمولی رقابت‌های لیگ یک هفته گذشته دست بکار بزرگی زد و توانست در اهوز و برابر تیم مدعی استقلال خوزستان این تیم را متوقف و یک امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

همدانی‌ها این هفته در خانه به مصاف تیم متمول ون پارس نقش جهان می روند و احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری همدان امیدوار است دست به کار بزرگی بزند و در خانه از تیم سعید جهانگیری امتیاز بگیرد..
اما در آن سوی میدان ون پارس اصفهان قراردارد که اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و توانست در اولین بازی فجر سپاسی شیراز را متوقف و یک امتیاز ارزشمند را کسب نمایند.
شاگردان جهانگیری خوب می دانند که بازی دوم برابر شهرداری همدان از شراط خاصی برخرودار است و دوست ندارند تحت هیچ شرایطی از این دیدار دست خالی بیرون بیایند.

این دیدار فردا ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود.

استارا

شهرداری آستارا-سایپا؛جدال کاپیتان های سابق استقلال

شهرداری آستارا که بر روی نیمکت خود در این فصل از رقابت های لیگ یک پیروز قربانی را نشانده است، پس از کسب ۱ امتیاز ارزشمندی که در اولین بازی برابر مس شهذ بابک کسب کرد حالا باید به مصاف سایپا محمود فکری برود که ۳ امتیاز در هفته نخست کسب کرده است.

شهرداری آستارا که در این بازی از حضور تماشاگرانش بهره می برد امیدوار است با پیروزی برابر سایپا راه خود را برای ادامه فصل هموار کند هر چند که سایپا برای صعود بسته شده است و به راحتی امتیاز نخواهد داد.

این دیدار فردا ساعت 19 برگزار می شود.

 

جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور در پایان هفته اول


جدول هفته اول لیگ یک

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5dnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال جذاب مدعیان صعود و تازه واردها در هفته نخست لیگ یک
اختصاصی/آغاز تب و تاب در لیگ یک؛

توقف کهکشانی‌ها در اراک برابر ساوجی‌ها
خوشه طلایی ساوه 1-1 خیبر خرم آباد

فراز برابر روانخواه امیدوار شد
خیبر خرم آباد 2-1 سایپا