تاریخ انتشار: 1395/12/03 10:56
اختصاصی| مهاجم اکسین البرز مطرح کرد؛
کد خبر: 227690

امیرمحمد پناهی: اکسین با گل‌محمدی متحول شده است

مهاجم جوان تیم فوتبال اکسین البرز معتقد است که یحیی گل‌محمدی روند روبه رشدی را در این تیم به وجود آورده است.
امیرمحمد پناهی: اکسین با گل‌محمدی متحول شده است

به گزارش فرتاک ورزشی، امیرمحمد پناهی مهاجم جوان و آینده‌دار فوتبال کشور در خصوص بازی با تیم پارس جنوبی جم گفت: بازی حساسی بود ما باید بازی را می‌بردیم تا از کورس عقب نمانیم ولی هنوزم خیلی امید داریم و باقدرت می‌جنگیم برای صعود به لیگ برتر. تیم حریف یکی از قویترین تیمهای نیم فصل دوم لیگ که حساسیت بازی را دوچندان کرد.

وی ادامه داد: تیم حریف نیز موقعیت جدی روی دروازه ما ایجاد نکرد و اگر توپ دقیقه ٢٠ امیر میر بزرگی گل شده بود، شرایط بازی تغیر می‌کرد. متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و داور یک پنالتی ١٠٠ درصد را روی من نگرفت و دیگر وقتی نمانده بود و بازی تمام شد و ما هم تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی بعدی.

وی درخصوص وضعیت اکسین گفت: سطح لیگ خیلی امسال بالاست و معلوم نمی‌کند کدام تیم به لیگ برتر صعود می‌کند. تیم های خیلی خوبی در لیگ یک هستند هر تیمی که بهتر امتیاز جمع کند به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی درخصوص یحیی گلمحمدی گفت: مربی فوق العاده‌ای از لحاظ فنی و از لحاظ اخلاقی و رفتاری خیلی حرفه ای و آرزوی خیلیها است تا با آقای گلمحمدی کار کنند. لطف خدا شامل حال ما شده تا این افتخار را داشته باشم تا شاگرد آقای گلمحمدی شوم ودر این دو ماه خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم و قول میدهم امسال کار سختی داریم برای صعود به لیگ برتر اما اگر امسال صعود نکنیم سال بعد ١٠٠ درصد مدعی صعود خواهیم بود.

پناهی در پایان گفت: خداروشکر آقای گلمحمدی به ما اعتماد دارند و به ما بازی می‌دهند ان‌شاءالله هم بتوانیم جواب اعتمادشان را بدهیم. تشکر می‌کنم از آقای گلمحمدی که تمام تلاششان را می‌کنند برای پیشرفت تیم که روز به روز بچهها دارند بهتر می‌ شوند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrjqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدیه چهار امتیازه میلاد قربانزاده به سپیدرودی ها!
اختصاصی/