تاریخ انتشار: 1396/02/31 10:40
اختصاصی| بهترین هافبک دفاعی لیگ دو از نگاه مخاطبین فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 209520

مهدی عمرانی: شرایط جور باشد در کاشان می‌مانم/ آرزویم بازی کردن در استان خودم است

مهدی عمرانی هافبک دفاعی تیم فوتبال شهرداری کاشان باکسب 33درصد به عنوان بهترین هافبک دفاعی لیگ دو از نگاه مخاطبان فرتاک ورزشی انتخاب شود.
مهدی عمرانی: شرایط جور باشد در کاشان می‌مانم/ آرزویم بازی کردن در استان خودم است

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با بهترین هافبک دفاعی لیگ دو را در ذیل می‌خوانیم:

فرتاک ورزشی: این فصل را چطور ارزیابی می‌کنی؟

از نظر فوتبالى عالى بود اماخیلى سخت گذشت چون بعد از سالها یک تیم از کاشان نتیجه گرفته بود و خیلى از مسئولین شرایط را به خوبى درک نکردند. مردمان کاشان مردمانى مذهبى و متدین بودند و حق مردم کاشان در فوتبال بیشتر از اینهاست.

فرتاک ورزشی: چرا در تیم‌های شهرت بازی نمی‌کنی؟

ساروى هستم و مثل همه آرزو دارم در شهر و استان خودم بازى کنم اما مسئولین و دستندرکاران باید به فکر این همه جوان بااستعداد باشند و خودشان را در قبال این همه استعداد، مسئول بدانند. در مرحله اول دوست دارم برای تیم شهر و استان خودم افتخار آفرین باشم و بعد برای استان‌های دیگر.

فرتاک ورزشی: چطور شد به لیگ یک صعود نکردید؟

تیم ما توسط آقای قاسم سیانکى براى صعود به لیگ یک بسته شده بود اما به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالى که باعث شد مربى ما در نیم فصل استعفا دهد و همین مشکل مالى موجب شد که نتوانیم در نیم فصل و مرحله دوم بازیکن جذب کنیم و همین امر باعث شد که به بازیکنان و تیم ضربه وارد شود و از صعود به لیگ یک باز بمانیم.

فرتاک ورزشی: از تیمی پیشنهاد دریافت کردی؟

از چند تیم پیشنهاد دارم. اگر شرایط کاشان بهتر شود دوست دارم در کاشان بمانم چون با مردم و بازیکنانش اُنس گرفتم و احساس می‌کنم در تیم شهر خودم دارم فوتبال بازی می‌کنم و احساس خوبی نسبت به تیم شهرداری کاشان دارم.

فرتاک ورزشی: نظرت در مورد بهترین شدن چیه؟

خیلى خوشحالم واحساس میکنم به حقم در این فصل رسیدم و از خانوادهام و همچنین از مربیان زحمت کشم قاسم سیانکى و مهدى پاشازاده که در این چند سال برایم زحمت کشیدن تشکر مى کنم.

فرتاک ورزشی: نظرت در مورد سایت فرتاک ورزشی چیست؟

من در این چند ساله با 3 تیم به لیگ یک صعود کردهام اما کسى که آنطور بایدو شاید اهمیت به لیگ پایین نداد و از وقتى که سایت فرتاک ورزشى راه اندازى شده است، لیگ هاى پایین بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و همین امر باعث شده است که بازیکنان و تیمها انگیزه بیشترى پیدا کنند و سطح مسابقات بالا رفته است. وظیفه خودم میدانم که از طرف تمام بازیکنان از سایت شما تشکر ویژه‌ای کنم.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7ky6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی عمرانی بهترین هافبک دفاعی لیگ دو شد
اختصاصی| با کسب 33درصد آراء؛

عملکرد مثبت شهرداری کاشان در لیگ دو
اختصاصی| مرور دو سال از تیم داری کاشونی‌ها؛

برق جدید شیراز به پلی آف لیگ یک رسید
اختصاصی| پایان دراماتیک در کاشون؛