تاریخ انتشار: 1396/03/29 12:04
ریسک بزرگ خونه به خونه می گیرد؟؛
کد خبر: 202524

حسین رحمانی سرمربی خونه به خونه شد

حسین رحمانی سرمربی امید های خونه به خونه، سکان دار هدایت تیم بزرگسالان این باشگاه شد.
حسین رحمانی سرمربی خونه به خونه شد

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین رحمانی پس از آنکه با امید های خونه به خونه قهرمان لیگ برتر شد حال سکان دار تیم بزرگسالان این باشگاه شد تا در منصبی جدید به مربی گری ادامه دهد.

مالکان خونه به خونه که می خواهند هزینه سرسام آور فصول گذشته را به نوعی کاهش دهند، با رحمانی برای فصل آینده به توافق رسیدند. رحمانی که در تیم های پایه به خوبی عمل کرد، باید این چالش را که به مراتب سخت تر از دیگر تیم هایی که رهبری کرده است، به خوبی پشت سر بگذارد تا رضایت مالکان خونه به خونه را به همراه داشته باشد.

البته وی که در سه بازی آخر دو فصل گذشته نیز این چالش را قبول کرد، نتایجی باب میل هواداران خونه به خونه کسب نکرد و از نه امتیاز ممکن تنها سه امتیاز را کسب کرد. البته ناگفته نماند در همان برحه از زمان پس از رفتن اکبر میثاقیان وی عهده دار این مسئولیت خطیر شد که در یزد مقابل تیم بحران زده آن روزهای فولاد یزد با یک گل شکست را پذیرا شد. پس از آن بازی بود که حمید درخشان سرمربی خونه به خونه شد که با رفتن درخشان از بابل، رحمانی بار دیگر عهده دار هدایت تیم بزرگسالان خونه به خونه شد.

بی شک سرمربی گری رحمانی می تواند ریسک بزرگی برای باشگاه پرهوادار خونه به خونه داشته باشد چرا که شاید وی نتواند از این چالش سخت بیرون آید که آنوقت می باشد که مالکان متمول خونه به خونه، همانند سایر مربیانی که در فصل گذشته نتوانستند خونه به خونه را به ساحل آرامش برسانند، اخراج شود.

باید منتظر فصل جدید ماند تا ببینیم که رحمانی می تواند ناخدای خوبی برای کشتی خونه به خونه باشد، یا خیر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vkvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رابطه دو باشگاه خونه به خونه و مس پا برجای ماند
با ورود سه بازیکن خونه به خونه به کرمان؛

بازیکن محبوب بابلی‌ها شاگرد پاشازاده می‌شود؟!
یاغی جدید فوتبال مازندران کیست؟؛