تاریخ انتشار: 1397/08/15 12:53
کد خبر: 122984

لیگ دسته سوم بستری مناسب برای مربیان جوان و نام آشنا برای استارت مربیگری/مصطفی مهدوی کیا شاه جهان را سربلند میکند؟!

سایت فرتاک ورزشی بخش لیگ سه در خصوص حضور مربیان جوان و نام آشنا فوتبال ایران گزارشی کوتاه تهیه کرده است که در ادامه آن را میخوانیم.
لیگ دسته سوم بستری مناسب برای مربیان جوان و نام آشنا برای استارت مربیگری/مصطفی مهدوی کیا شاه جهان را سربلند میکند؟!

بعد از اینکه لیگ دسته سوم در چند فصل اخیر نظم و انضباط خوبی به خود گرفت و پوشش رسانه را بر خود دید بستری مناسب برای حضور مربیان نام آشنا فراهم شد تا که کار خود را در عرصه مربیگری از لیگ دسته سوم کشور آغاز کنند که در این گزارش به مصطفی مهدوی کیا مربی جوانی که چند فصلی است که در عرصه مربیگری حاضر شده است اما در این فصل در لیگ دسته سوم جدی ترین و شاید سخت ترین محک در تیم شاه جهان اسفراین برای او باشد.

مهدوی کیا که در ترکیب تیم خود از بازیکنان جوان و اکثرا زیر۲۳ سال بهره میبرد از ۶ بازی گذشته خود ۲برد ۲تساوی و ۲ باخت کسب کرده است و با با کسب ۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول گروه یک قرار دارد اما نکته قابل توجه در تیم شاه جهان انجام فوتبالی دلنشین و با برنامه و تاکتیک های خاص می‌باشد که تا به این جای کار نسبت به انجام فوتبال زیبا نتوانستند امتیاز لازم را برای صعود به مرحله دوم کسب کنند و امیدوار به دیدار های آینده می‌باشند که بسیار برای این مهدوی کیا و تیمش حیاتی خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و ببینیم مهدوی کیا در یکی از سخت ترین آزمون های مربیگریش به همراه تیم شاه جهان اسفراین در لیگ دسته سوم موفق خواهد بود یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8v68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرحسین فراهانی:سولدوز نقده بدون اطلاع ترک زمین کرده است/پرونده مذکور به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد