تاریخ انتشار: 1398/01/22 11:35
کد خبر: 103847

استعفای آلبوغبیش پذیرفته نشد

جلسه هیات مدیره باشگاه ذوالفقار کاشان در خصوص استعفای سرمربی این تیم رضا آلبوغبیش برگزار شد و با نظر کلیه اعضا با استعفای ایشان مخالفت شد .
استعفای آلبوغبیش پذیرفته نشد

جواد قربان پور مدیرعامل باشگاه ذوالفقار کاشان گفت: جلسه هیات مدیره برگزار و استعفای آقای آلبوغبیش پذیرفته نشد.

وی افزود : تیم ذوالفقار در مرحله اول مسابقات بدون شکست به مرحله نهایی صعود کرد و در این مرحله نیز توانسته با ارائه نمایش کم نظیر، جزء شانس های اول صعود باشد. رسیدن به این جایگاه را مدیون درایت ودانش کادر فنی که در راس آن آقای آلبوغبیش حضور دارد و همت و غیرت بازیکنان و همچنین حمایت هواداران و حمایت های بی دریغ هیات فوتبال شهرستان علی الخصوص آقایان  خیمه کبود و زنجبر هستیم.

photo_2019-04-11_11-25-07

مدیرعامل ذوالفقار تصریح کرد : در حال حاضر ذوالفقار در بین 5 تیم نماینده استان اصفهان که در مرحله نهایی لیگ سه کشور حضور دارند بهترین عملکرد و بیشترین شانس صعود را دارد. بی شک صعود ذوالفقار به لیگ دسته دو به رشد و توسعه فوتبال استان اصفهان بویژه شهرستان کاشان کمک شایانی خواهد کرد که رسیدن به این مهم با حمایت و پشتیبانی مسئولین استان و شهرستان میسر خواهد بود.  

مدیرعامل ذوالفقار در خصوص ادامه مسابقات گفت : هیات مدیره ذوالفقار تا پایان مسابقات از آقای آلبوغبیش حمایت خواهد کرد و هر آنچه در توان داریم را برای موفقیت تیم به کار خواهیم بست.

قربان پور در پایان از مدیران و مسولان استان اصفهان و شهرستان کاشان خواست در این چند هفته پایانی از تیم ذوالفقار حمایت کنند تا صعود به لیگ دو محقق گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj8pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ ساسان انصاری از سپاهان جدا شد