تاریخ انتشار: 1398/03/13 22:54
فوتبال ساحلی چالوس را نیز احیا می شود
کد خبر: 97817

افتاده: حال فوتبال چالوس خوب است؛ سال 98 خوبی برای فوتبال شهر رقم خواهیم زد

شهرام افتاده رئیس هیات فوتبال چالوس در رابطه با فوتبال چالوس با سایت فرتاک ورزشی مصاحبه ای انجام داد.
افتاده: حال فوتبال چالوس خوب است؛ سال 98 خوبی برای فوتبال شهر رقم خواهیم زد

شهرام افتاده رئیس هیات فوتبال چالوس در رابطه با فوتبال چالوس در سال 96 اظهار داشت: 4 تیم در سطح استان و لیگ کشوری فعالیت میکردند و این 4 تیم اعم از هیرکانى که مرحله دوم لیگ سوم رقابت های کشوری بود تیم پرسپولیس چالوس در لیگ یک استان مازندارن، تیم چلچله در لیگ یک استان مازندران و نوجوانان ما که آن در لیگ یک استان بود‌ که در مجموع 4 تیم در سطح استان و کشور فعالیت میکردند.

وی در ادامه فرمود: در این یازده ماه که بنده و همکارانم مسولیت هیات را گرفتیم تیم هایمان افزایش پیدا کرد و ما در همه سنین و رده ها تیمدارى میکنیم اعم از دو تیم در رده ١٣سال نوجوانان داریم. یک تیم نوجوانان استان مازندران، دو تیم ١٥ سال استان مازندران، یک تیم ١٧ سال استان مازندران داریم یک تیم جوانان استان مازندارن، یک تیم امید سوپر لیگ استان مازندران که راهى مسابقات کشورى شد، دو تیم بزرگسالان دسته یک استان مازندران و یک تیم هیرکانى که دسته سوم کشور هست که مجموعا ١٢ تیم در لیگ هاى مختلف استانى و کشورى دارن فعالیت میکنند.

امروز هیچ بازیکنى در چالوس وجود ندارد که بخواهد به فوتبال ادامه دهد و در هیچ یک از رده ها وتیم ها جاى نداشته باشد در سنوات قبل اگر کسى میخواست در فوتبال پایه فعالیت کند بعلت نبود تیم مجبور به شهرهاى همجوار برود یا فوتبال رها کند. امروزه وقتی یک جوان بخواهد از مدرسه فوتبال بیرون بیاید مى تواند در تمام رده هاى سنى در همین شهر به فوتبال خود ادامه دهد و ما ٩ مدرسه فوتبال هم در این شهر داریم و آن هایی که استعداد دارند راهى تیم بزرگتر بشن و سریعا از امیدها جایگزین میشوند خللی ایجاد نمیشود و این توسعه فوتبال چالوس را مى رساند.

شهرام افتاده در رابطه با تیم های فصل بعد شهرستان چالوس در رده بزرگسالان گفت: براى فصل بعد تیم چلچله که تیمش یکسال هست فعالیت نمی کند و ما توانستیم یک تیم بزرگسال برای ایشان بگیریم و بتونیم خلع نبود تیم چلچله رو پر کنیم و امسال دو تیم پرسپولیس و ستارگان چالوس را در لیگ یک مازندران داریم و تیم هیرکانى راهى مسابقات کشورى هست و امیدواریم آنها که قهرمان سوپرلیگ استانى شدند بتوانند به موفقیت خود ادامه دهند.

افتاده در مورد وضعیت فوتبال ساحلى این شهرستان گفت: ما در گذشته یک تیم داشتیم که متاسفانه تیم ما به نوشهر منتقل شد که هم اکنون ما فوتبال ساحلى نداریم و من با مسئول کمیته فوتبال ساحلى خود صحبت کردم نگاه من این هست به جاى اینکه در فوتسال با فوتبال ساحلى امتیاز یک تیم را بخریم مثل تیم هاى کلاردشت و مرزن آباد. ما باید از پایه شروع کنیم.

وی در آخر افزود: ان شالله به امید خدا حال فوتبال مان خیلى خوب است، تیم هایمان همه پویا هستن  و کار هیات فوتبال مان خیلى خوب می باشد. افرادى هستند دلسوز و با تجربه که همه دست به دست هم میدهیم که فوتبال شهر پیش ببریم اداره ورزش جوانان کاملا با همسو و همراه هستند. مدیر عامل محترم جام ورزش آقاى موسوى هر موقع دشمنى داشته باشیم یار و کمک حال ما هستند و مسئولین هم به ما محبت دارند ان شالله دست به دست هم بدهیم سال فوتبالى خیلى خوبى رو براى سال ٩٨ براى شهرمان رقم بزنیم. آقاى جهاندار بالاى ٢٠سال در هیات فوتبال چالوس مستقیما فعالیت دارند و عضو هیات فوتبال هستند و یکى از پیشکسوت ترین اعضاى این شهرستان محسوب می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwakj

آخرین اخبار