تاریخ انتشار: 1398/04/01 11:45
در یک فصل حضور در لیگ سه به اندازه 10 سال اذیتمان کردند;
کد خبر: 96093

رشیدی: بعد از کلی هزینه کردن از جیب تنها تهمت و ناروا شنیدم!

باید قبول کرد چیزی به نام چارت باشگاهی وجود ندارد!
رشیدی: بعد از کلی هزینه کردن از جیب تنها تهمت و ناروا شنیدم!

رضا رشیدی مالک و سرمربی پیشین تیم فوتبال آریا سنگسر مهدی شهر پس از مدتی سکوتش را شکست و درباره اتفاقات و عدم حضور نماینده مهدی شهر در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم کشور لب به سخن گشود.

رشیدی در شروع صحبت هایش گفت:

نمیدانم چرا نمیگذارند و دوست ندارند تا گفته شود ، یک فصل در لیگ دسته سوم کشور در مرحله اول و دوم به اندازه 10 سال ما را اذیت کردند ، خدا را شکر میکنم از مشکل مالی گرفته و تا غیره همه به نام بنده تمام شد و عده ای پشت این مسائل لذت بردند ، واقعا بعضی ها درست بیان میکنند حق خیلی ها از بازیکنان پایمال می‌شود اما باید قبول کرد ما چیزی به عنوان چارت باشگاهی نداریم از مالی و فنی گرفته تا تدارکات تیم و پایان آن مربی یا سرپرست متهم ردیف اول می‌شوند ، در حضور ۳ ساله در فوتبال استان و کشور مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از جیب هزینه کردم و در آخرش تهمت و ناروا شنیدم برای همه حرف هایم مدرک وجود دارد و هنوز چند مورد طلب دارند که بتوانیم پرداخت کنیم.

وی در ادامه گفت; در شهری که بازیکن بومی برای ضربه زدن به تیم و برای بازی کردن دست به هر کاری میزند به نظر شما پیشرفت فوتبالی خواهیم داشت؟!

از شهرهای شاهرود ، گرمسار ، فولاد محله و از سمنان و همچنین مهدیشهر ۸ نفر به اندازه یک تیم جمع کردیم چند نفر بخاطره مشکلات مالی نیامدند چند نفر هم بخاطر فیکس بازی نکردن و چند نفر هم که ماندند بیشتر حاشیه داشتند تا بازی برای تیم ، در داخل استان سمنان اگر طبق صلاح بازیکن کار انجام بدهی عزیز میشوی و اگر غیر این باشد از همه جا به تو ضربه میزنند!

خداروشکر چه در عرصه فوتبال و چه در هر کاری کردم به هیچ کسی باج ندادم و نخواهم داد ، تا مادامی که این شرایط حکم کند فقط باید داخل استان قهرمان بشویم البته آن هم با آوردن بازیکن غیر بومی به هیچ جایی نخواهیم رسید حتی آنهایی که از حضور بازیکنان بومى دم میزدند در مسابقات جام رمضان استان با بازیکنان غیر بومی به قهرمانی دست یافتند.

رشیدی در مورد حضورشان در فصل گذشته لیگ دسته سوم کشور اظهار داشت:

در فصل گذشته ۳ جلسه با آقای علی مرادی داشتیم برای کمک به تیم جهت حضور در لیگ ۳ ولی ایشان آنجا را با تولیدی لباس اشتباه گرفته بودند ، فراخوان دادیم برای حضور در لیگ سه با تمامی امکانات از جمله خوابگاه و ... اما کمکی از سوی کسی نشد و در میانه راه ماندیم و نتوانستیم به وعده هایمان عمل کنیم.

رشیدی در پایان افزود:

آنهایی که از دست من ناراحتند نه بخاطر بازی نکردن چون این اصول فوتبال است و بنده به هیچ عنوان از آن کوتاه نمی آیم و اگر اشتباهی در جایی بوده باشد آن هم از خطای فوتبالی میباشد ، حلالم کنند و اگر کسی حرفی یا حقی دارد مانند یک مرد بیاید بگوید خوشحال میشویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9drz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد آوخ: گل‌های حساسی به ثمر رساندم؛ تیم ما همه رفیق بودند که قهرمان شدیم

تلاش مس برای حیات / آوالان نا امید و بی‌پول
پیش بازی مس نوین کرمان - آوالان کامیاران