تاریخ انتشار: 1398/07/14 10:46
بازی برابر موکریان هیچ نکته مثبت و فنی نداشت؛
کد خبر: 85354

در خصوص مسائل حاشیه ای ورود نمیکنم

فرزاد حمیدی سرمربی تیم فرهنگ ایثار آستارا در خصوص دیدار برابر موکریان مهاباد با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
در خصوص مسائل حاشیه ای ورود نمیکنم

فرزاد حمیدی سرمربی تیم فرهنگ ایثار آستارا در خصوص دیدار تیمش برابر موکریان مهاباد در هفته پنجم با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.

حمیدی در ابتدای سخنان خود به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : در خصوص دیدار برابر موکریان در مورد مسائل پیش آمده هیچ صحبتی ندارم و باشگاه پیگیر این اتفاقات است ، این بازی هیچ نکته و صحنه فنی نداشت که بخواهم در موردش صحبت کنم زیرا تاکتیک و استراتژی تیم ما درست اجرا نشد و دلایلی داشت که از دست من و بازیکنانم خارج بود و زیاد دوست ندارم صحبتی کنم و مسائل حاشیه ای را مطرح کنم ، اما به نکته ای باید اشاره کنم و آن هم که تنها نقطه مثبت و روشن بازی تیم داوری بود که واقعا بسیار خوب و در سطح بالاتر از بازی قضاوت کردند ، حق این دواران بالاتر از سطح لیگ دسته سوم است.

حمیدی در ادامه صحبت هایش افزود:  در خصوص این بازی چیزی برای گفتن ندارم ، البته من تشکر میکنم از مسئولین فوتبال مهاباد بخاطر لطف و محبتی که به بنده داشتند و مهمان نوازی و احترامی که برای من قائل بودند.

حمیدی در پایان از مهمان نوازی و احترام مسئولان شهر مهاباد گفت:  در مهاباد مربیگری نکرده ام اما چون در هر تیمی که بودم چند بازیکن مهابادی داشتم این دوستان اعتقاد داشتند برای این بازیکنان مهابادی و همچنین برای تیم های استان زحمت کشیدی به همین دلیل از شما تقدیر می کنیم و این برایم جالب بود و از آنها سپاسگزارم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5xx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل غیبتم در تمرینات مشکلات شخصی بوده
فرزاد حمیدی در واکنش به خبر فرتاک ورزشی؛

حمیدی در تمرینات مقاومت آستارا حاضر نشد!
پس از پیروزی پرگل برابر عقاب تهران؛

غرور بزرگترین خطر برای صدرنشینان است!
علی ابراهیمیان سرمربی تیم محتشم تبریز؛

عشایری:فدراسیون رسیدگی نکند،فیفا بررسی خواهد کرد!
حضور بازیکنان غیر مجاز در ترکیب موکریان قطعی است؛