تاریخ انتشار: 1398/07/22 22:30
علی ابراهیمیان سرمربی محتشم تبریز؛
کد خبر: 84425

خوب بودیم اما روزمان نبود/احتمالا تعریف پنالتی عوض شده است!

سرمربی تیم محتشم تبریز در گفتگویی با فرتاک ورزشی در خصوص بازی برابر شهید اورکی اسلامشهر صحبت کرد.
خوب بودیم اما روزمان نبود/احتمالا تعریف پنالتی عوض شده است!

ابراهیمیان در ابتدای صحبت های خود افزود:  برابر تیم شهید اورکی اسلامشهر کاملا سوار بر بازی بوده و می توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم و از همان دقیقه نخست بازی توپ و میدان دست بازیکنان تیم ما بود ، اما در امر گلزنی بخت با ما نبود و به شکل عجیبی توپ های ما گل نشد.

وی در ادامه گفت: در نیمه نخست توپ اصلا به سمت دروازه ما نیامد و در نیمه دوم که سرپا حمله بودیم یکی دو فرصت نصیب تیم مهمان شد که محمد دروازه بان تیم به خوبی موقعیت های حریف را مهار کرد.

ابراهیمیان که از نحوه داوری راضی نبود ادامه داد : بازی ما با اسلامشهر به نوعی حساس ترین بازی گروه بود و باید تیم داوری با تجربه ای را برای این بازی انتخاب می شد و متاسفانه شاهد حضور داوران ضعیف در این بازی بودیم و داوری برای این بازی فرستاده بودند که مصدوم بوده و نمی توانست بدود.

وی افزو د: در نیمه نخست در یک صحنه کمک داور پرچم زده و پنالتی اعلام کرد و داور بدون اعتنا به نظر کمکش دستور ادامه بازی داد، در نیمه دوم حداقل ۳ صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد و وقتی مدافع حریف با دست مسیر توپ را در محوطه جریمه تغییر می دهد، به نظر من و همه تماشاگران حاضر پنالتی بوده مگر اینکه تعریف پنالتی عوض شده است و ما هنوز خبر نداریم.

ابراهیمیان گفت: بیش از 90 درصد از تیم های  لیگ دسته سوم بخش خصوص هستند و این لیگ محل آزمایشگاه داوران نبوده و کمیته داوران باید در چینش داوران، نهایت دقت را نماید تا حق تیمی پایمال نگردد.

ابراهیمیان در پایان گفت : من از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم و فقط توپ هایمان گل نشد و امروز روز ما نبود ، امروزم تیم سرتاسر بازی حمله کرد و کیفیت و شخصیت تیمی رو حفظ کرده بودیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wbz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غرور بزرگترین خطر برای صدرنشینان است!
علی ابراهیمیان سرمربی تیم محتشم تبریز؛

ریاضی مند: خداروشکر در اولین حضور ورنکش نتیجه خوبی گرفتیم
سرمربی جدید را با حساسیت بالایی انتخاب کردیم؛

حضور جهانبخش جعفری به فرهنگ البرز جان بخشید!
با پیروزی خانگی برابر شهرداری مریانج؛