تاریخ انتشار: 1398/08/07 19:27
توافقات نهایی حاصل نشد؛
کد خبر: 82681

موسی قنواتی با ستاره سرخ به بن بست خورد!

حضور موسی قنواتی در ستاره سرخ کاشان منتفی شد.
موسی قنواتی با ستاره سرخ به بن بست خورد!

تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان که فصل گذشته اولین حضور خودش را در لیگ دسته سوم کشور تجربه کرد در آستانه شروع رقابت های لیگ سه موسی قنواتی هدایت تیم را بر عهده گرفت و قنواتی تیم را در حالی  در اختیار گرفت که تیم دو باخت را تجربه کرده بود. همچنین قنواتی تنها با سه بازیکن سهمیه جوانان ، یک بازیکن سهمیه زیر 23 سال و 7 بازیکن بزرگسال در اختیار داشت که دو بازیکن هم گلر بودند و همین موضوع دست های مربی کاربلد کاشانی ها را بسته بود‌. 

photo_2018-12-04_17-19-11

به همین دلیل در نیم فصل نخست نتایج خوبی برای ستاره سرخ رقم نخورد و این تیم در انتهای جدول قرار داشت اما در شروع نیم فصل دوم در حالی که کسی فکرش را هم نمیکرد قنواتی باتجربه ورق را به سود خود و تیمش برگرداند و کاشانی ها را تا رتبه ششم جدول بالا کشاند و امتیاز این تیم را برای فصل جدید در مرحله نهایی لیگ دسته سوم حفظ کرد

در شروع فصل جدید همانطور که پیش بینی میشد کاشانی ها بهترین گزینه را برای سپردن هدایت تیمشان کسی جز قنواتی ندیدند مربی ای که حضور موفقی در لیگ سه داشته و موفق به صعود به همراه شهرداری ماهشهر و شاهین ماهشهر از لیگ سه به لیگ دسته دوم و همینطور صعود با ذوالفقار کاشان از مرحله نخست به مرحله دوم شد.

کاشانی در توافقات اولیه با قنواتی کار را تمام کردند و با چند بازیکن مدنظر وی صحبت کردند ولی در آستانه شروع تمرینات این تیم زیر نظر موسی قنواتی به یکباره حضور وی آنچه که مشکلات شخصی گفته شده در کاشان منتفی شد تا ستاره سرخ با موسی قنواتی مربی محبوب مردمان کاشان به بن بست بخورد‌.

photo_2018-11-24_22-41-10

موسی قنوانی در رابطه با عدم توافق با مدیران ستاره سرخ جهت همکاری برای فصل جدید گفت: من شاید 10 درصد از مطالبات خود را گرفته باشم و به مدیران این باشگاه گفتم من با یک شرط ماندنی هستم که هم با من و هم تمام بازیکنان فصل گذشته تسویه کنید. همچنین او در تماسی با مدیر سایت فرتاک ورزشی از حمایت های بی نظیر هواداران ستاره سرخ و مردم کاشان قدردانی کرد.

حال باید دید واکنش مدیران ستاره سرخ به حضور نیافتن قنواتی در کاشان چه خواهد بود آیا باب مذاکرات جدیدی را با وی باز خواهند کرد یا اینکه مربی جدیدی هدایت ستاره سرخ را بر عهده خواهد گرفت؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9yxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمیدی:جز مهمان نوازی و احترام چیزی از ما ندیدند/فوتبال محیطی برای گسترش صلح و دوستی است نه این گونه صحبت ها!
در واکنش به مصاحبه سرپرست تیم کیان؛