تاریخ انتشار: 1398/10/28 22:03
ستاره سرخ بدون برد در قعر جدول؛
کد خبر: 74125

آیا آلوستانی گزینه مناسبی برای ستاره سرخ بود؟!

ستاره سرخ کاشان با هدایت آلوستانی در قعر جدول قرار گرفت.
آیا آلوستانی گزینه مناسبی برای ستاره سرخ بود؟!

فصل گذشته سکان هدایت ستاره سرخ کاشان در لحظه های آخر و هفته های آغازین به موسی قنواتی سپرده شد. با توجه به اینکه قنواتی خود تیم را نبسته بود استادانه از بازیکنان و مهره های در دست خود بازی گرفت و نتایج قابل قبولی به ثبت رساند و در پایان سهمیه این تیم را در لیگ دسته سوم کشور حفظ کرد.

اما این فصل مدیران باشگاه ستاره سرخ با چند گزینه مذاکره کردند تا اینکه در نهایت با علیرضا آلوستانی مربی با تجربه و با اخلاق فوتبال کشور به توافق رسیدند اما دلیل این انتخاب را تنها می توان صعود دارایی گز گلستان به لیگ دو که فصل گذشته همگروهی این تیم کاشانی بود دانست! آلوستانی بر خلاف اینکه کارنامه درخشانی در فصول گذشته به همراه تیم های تحت هدایت خود داشت نتوانست نتایج درخشانی با کاشانی ها کسب کند تا اینکه با کسب تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن در قعر جدول بنشینند ، تا اینکه حالا زمزمه های جدایی وی از کاشان به گوش برسد.

حال این سوال در ذهن هواداران و فوتبال دوستان شهر کاشان و مخاطب های لیگ سه نقش میبندد که آیا آلوستانی گزینه مناسبی برای هدایت ستاره سرخ بود؟! اما عملکرد نامطلوب این مربی با اخلاق و با تجربه با ستاره سرخ رنگ تیره ایی در کارنامه وی ایجاد کرد، انتخابی که نه برای آلوستانی مناسب بود و نه برای ستاره سرخ اما با تمام این اوصاف نمیتوان با تنها انجام ۵ دیدار عملکرد یک مربی را آنالیز کرد و تحت تاثیر قرار داد شاید حضور آلوستانی در نیمکت کاشانی مستلزم زمان بیشتری میباشد و او بتواند با تجربه و بار فنی ایی که دارد این تیم را از این باتلاقی که گیر افتاده است نجات دهد و در پایان فصل رویای شیرین صعود را برای کاشانی ها محقق کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jkaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبر میثاقیان مهمان ویژه دیدار لیگ سه ایی!+عکس
در دیدار مهاجر نوین مشهد و ویستا توربین تهران؛

فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!
داور ها هر کاری دوست دارند در لیگ سه انجام میدهند؛

بلادی و شاگردانش مزد زحمات خود را گرفتند
سه امتیاز شیرین ویستا توربین در خانه حریف؛