تاریخ انتشار: 1398/12/28 11:58
کد خبر: 67297

شعبانی: آژیر قرمز به صدا درآمد/ در رابطه با نساجی مسئولیتی قبول نخواهم کرد!

محمدباقر شعبانی بازیکن سابق نساجی و دروازه بان فعلی تیم جوان نوین ساری با سایت فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
شعبانی: آژیر قرمز به صدا درآمد/ در رابطه با نساجی مسئولیتی قبول نخواهم کرد!

محمدباقر شعبانی دروازه بان سالهای نه چندان دور نساجی و سپیدرود و بازیکن فعلی تیم فوتبال جوان نوین که این روزها همانند سایر ورزشکاران در خانه به سر گی برد با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

با کرونا چه کار می‌کنی؟ این بیماری را جدی گرفتی یا نه؟

با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا باید این بیماری را جدی گرفت تا سلامت جامعه به خطر نیافتد و مدت هاست که در قرنطینه هستیم و شرایط نامساعد است. سعی می کنیم که تمرینات اختصاصی در خانه و همچنین محیط باز داشته باشیم.

با توجه به اینکه صدرنشین گروه خود بودید و در کوران مسابقات ولی لیگ تعطیل شده و آیا لغو بازی ها به ضرره شماست؟

با توجه به اینکه ما ورزشکاران حرفه ای هستیم این وقفه به ضرر ماست و ما صدرنشین گروه و مدعی اصلی صعود به لیگ دسته دوم هستیم با وجود اینکه دیر روند اماده سازی را آغاز کردیم و تا هفته های چهارم - پنجم درحال بدنسازی بودیم ولی تیم ما تازه در حال هماهنگ شدن بود که این وقفه به ضرر ما شد ، به هرحال خدا را شکر که نتایج مطلوبی را کسب کردیم که صدرنشین هستیم

جز تیم هایی هستیم که سخت گل می خورید و همین نقطه قوتی شده که در صدرنشینی شما کاملا موثر بوده در حالی که بهترین خط دفاعی لیگ رو هم دارید.

درسته، کمترین گل خورده و بیشترین تعداد کلین شیت را در بین تیم ها داریم این موضوع مثبت برمی گردد به شرایط خوب تیمی که خدا را شکر این کم گل خوردن ها باعث شد ما صدرنشین باشیم.

کار کردن با رضا تقوی چطوره؟

خصوصیت خوب و بارزی که در ایشان دیدم این است که ایشان بسیار علاقه مند به کمک کردن هستند. تیم ما نیز یکسری بازیکنان جوان دارد که از نظر فنی خوب هستند ولی در رده های بالا و این لیگ تجرجه بازی ندارند و به همین دلیل از لحاظ تیمی و تاکتیکی مشکل دارند که آقای تقوی با این بازیکنان خیلی صحبت و همچنین کار می کند تا بتوانند در آینده اسم و رسمی برای خودشان به دست آورند تا در لیگ ها و تبم های بزرگ بازی کنند. آقای رضا تقوی آدمی واقعا سالمی است که رغبت زیادی به کار کردن و نتیجه گرفتن است.

به عنوان یک بازیکن شمالی چه توصیه ای به مسافرانی داری که به مازندران سفر می کنند!

مازندران جز سه استانی است که بیش ترین مبتلایان به بیماری کرونا را دارد و مسافرانی که اکنون مسافرت می کنند باید خودشان بترسند. ما هفته دوم قرنطینه را به سر می بریم با وجود که ایام عید نزدیک است مردم از خانه هایشان بیرون نمی روند. این ویروس فراگیر شده و آژیر قرمز در بسیاری از شهر ها به صدا در آمده است حتی در شهرمان تخت خالی وجود ندارد و اگر خدای نکرده مسافری بیمار شود نمی تواند در اینجا بستری شود. همچنین کادر درمان خسته شده و بیمارستانمان مجهز نیست و جان خودشان در خطر است. از آن ها خواهش می کنم که به مازندران سفر نکنند چون هیچگونه امکاناتی وجود ندارد و هم خودشان اذیت می شوند و هم ما. ان شاء الله به مازندران سفر نکنند تا امسال از این بحران با پیروزی عبور کنیم.

با توجه به لغو بازی ها و تمرینات تیمی برنامه خودت برای حفظ آمادگی چیست؟ تمرین اختصاصی داری؟

درست است که تمرینات تیم تعطیل شده ولی برای آمادگی خودم در خانه تمرین می کنم، یکسری تمرینات وزنه را انجام می دهم. همچنین تمریناتم در فضای باز را نیز دارم که حداقل از فرم آمادگی خارج نشوم.

چند وقت پیش اسم نساجی در بین باشگاه های بدهکار قرار گرفت. با توجه به حضورت در این تیم آیا شما هم از نساجی طلب داری؟

از سال 94 حکم کمیته انضباطی را دارم و از باشگاه نساجی 130 میلیون تومان طلب دارم. خودم شخصا بارها آقای سیف الله پور تماس گرفتم که مبلغی از این بدهی را نیز برای کمک به باشگاه ببخشم و به یک صورتی با باشگاه تسویه کنم. اما من 4 سال است که از باشگاه نساجی طلب دارم ولی با وجود اینکه حاضر بودم مبلغی را نیز ببخشم و همچنین بچه همین شهرم و با کمترین مبلغ با این تیم بودم مسئولین نساجی با بازیکنان دو فصل قبل و سال گذشته اش تسویه کرده ولی صدای من را کسی نمی شنود. همین موضوع باعث شد که از طریق کمیته انضباطی و آقای شکری سخت پیگیری کنم تا به حق خودم برسم. این موضوعی که شما اشاره کردید حدودا 20 روز قبل بوده که یک فرصتی به تمامی باشگاه های بدهکار داده است. چنانچه این موضوع در آینده برای تیم بزرگ نساجی مشکلی به وجود آورد با توجه به اینکه بارها با مدیرتن باشگاه صحبت کردم ولی اقدامی صورت ندادند، من هیچ مسئولیتی را قبول نخواهم کرد چون بارها اخطارش را داده بودم.

خب در پایان اگه حرفی داری ...

اول از شما تشکر می کنم و بعد ان شاء الله هرچه زود تر این بحران رو پشت سر بزاریم که هرچه زودتر رفع شود همچنین تکلیف با مشخص شود چون با این شرایط نه می توانیم تمرین کنیم و نه بازی. از سازمان لیگ هم تشکر می کنم که بازی ها را لغو کرد چون زمانی که بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شد ما با استرس بازی می کردیم و برای خودمان و خانواده مان نگران بودیم. سطح داوری در لیگ سه بسیار پایین است و بازی ها ناظر داوری نیست و بعضی شهر ها اینقدر هوادار فشار می آورند روی تصمیمات داور نیز تاثیر می گذارد.

 

گفت و گو: اسماعیل بابائی دوست

009

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36onne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج خیره کننده ایی کسب کردیم/تمریناتمان بزودی آغاز می شود
یعقوب مهدی زاده مالک باشگاه محتشم تبریز؛

مهرداد رحمانی: هدفمان صعود به لیگ دسته دوم میباشد
در شهرستان ایذه امکانات مناسبی برای مبارزه با کرونا وجود ندارد؛

 مثلث مرگبار ویستا توربین بلای جان تیم های رقیب
مرتضی حسینی حامد اکبری و جواد زینعلی؛