تاریخ انتشار: 1399/04/26 15:13
مسئولان به خواب زمستانی رفته اند؛
کد خبر: 59054

ستاره ایی که دیگر سرخ نیست!

وضعیت تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ستاره ایی که دیگر سرخ نیست!

 تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان که فصل گذشته با خرید امتیاز در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم کشور حاضر شد با سرمربیگری موسی قنواتی و با حمایت هواداران پرشورش نتایج قابل قبولی کسب کرد و سهمیه خودش را در مرحله نهایی حفظ کرد

این تیم در فصل جدید با سر و صدای زیادی تمریناتش را آغاز کرد و با به خدمت گرفتن علیرضا آلوستانی که با دارایی گز گلستان موفق به صعود به لیگ دسته دوم کشور شده بود به عنوان سرمربی و با جذب چند بازیکن این امید را در دل هواداران زنده کردند که همه هدف و تلاش مدیران این صعود به لیگ دسته دوم میباشد‌.

اما شرایط آنطور که باید پیش نرفت و حواشی و مشکلات ، ستاره ی کاشانی ها را هرروز کم رنگ تر از روز گذشته کرد تا ستاره شهر کاشان دیگر سرخ نباشد و اینکه با تغییر چندین باره مربیان این تیم محلی برای رفت و آمد مربیان شد! تا این تیم در انتهای جدول گروه نخست لیگ دسته سوم کشور هر روز امیدش برای بقاء در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کمرنگ تر شود.

حالا از کاشان خبر میرسد که بعد از تعطیلی لیگ به دلایل شیوع ویروس کرونا دیگر خبری از تیم ستاره سرخ کاشان نیست و این تیم پس از صدور مجوز برای آغاز تمرینات ، هنوز تمریناتش را شروع نکرده و بازیکنان غیربومی و مربی آنها نیز هنوز در شهر کاشان حضور پیدا نکرده اند و همچنین سازمان لیگ به دلیل معرفی نکردن ورزشگاه مجهز به نور کافی و استاندارد از سوی این تیم محل میزبانی ستاره سرخ را از شهر کاشان به مرکز استان اصفهان تغییر داد تا مشکلی دیگر به مشکلات این تیم پر هوادار اضافه شود.

هواداران این تیم همچنان امیدوار هستند تا مسئولان این شهر فکری به حال این تیم کنند و وضعیت این تیم را به روزهای آرمانی خود برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bx5wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هر روز مبهم تر از دیروز، تراکتور همچنان بدون استادیوم