تاریخ انتشار: 1399/04/29 23:33
مدیرعامل باشگاه محتشم تبریز عنوان کرد؛
کد خبر: 58790

مهدی‌زاده: هر بازی برایمان حکم فینال را دارد/ نباید از حریفان خود غافل شویم

یعقوب مهدی زاده مدیر عامل باشگاه محتشم تبریز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت.
مهدی‌زاده: هر بازی برایمان حکم فینال را دارد/ نباید از حریفان خود غافل شویم

یعقوب مهدی زاده مدیرعامل باشگاه محتشم تبریز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هنوز ۶ هفته از مسابقات لیگ دسته سوم کشور مانده است و نباید کار صعود تیم محتشم را تمام شده فرض کرد.

یعقوب مهدی‌زاده  اظهار داشت: ۴ امتیاز فاصله با تیم دوم ، حاشیه امنیتی برای تیم محتشم تبریز فراهم کرده است اما این به معنای صعود تیم نبوده و هنوز ۶ هفته از مسابقات باقی‌مانده است.

وی گفت: در بازی هایی که به میدان خواهیم رفت ، هر بازی برای ما حکم فینال را داشته و هیچ حریفی را دستکم نخواهیم گرفت و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که تکلیف صعود تیم را با کسب امتیازات لازم سریع‌تر مشخص کرده و کار را به هفته‌های آخر کشیده نشود.

مهدی‌زاده در مورد شرایط کرونایی این روزهای کشور متذکر شد: کرونا برای همه تیم‌ هاست و این شرایط تنها شامل تیم ما نمی‌شود ، باشگاه محتشم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و ۲ بار هم تست دادیم و امیدوارم سایر باشگاه‌ ها نیز همین شرایط را رعایت کرده و مسابقات بدون نگرانی تیم‌ها‌ به پایان رسد.

مالک باشگاه محتشم تبریز تصریح کرد: باشگاه‌های خصوصی بیشتر نیازمند توجه هستند و من هیچ انتظار مالی از مسوولان ندارم و تنها خواستار حمایت معنوی آنها هستم و امروز با صراحت عنوان می‌کنم جزو معدود باشگاه‌هایی هستیم که هیچ بدهی به بازیکنان خود نداشته و سعی کردیم به هر شکلی که است پرداختی‌ها را بدون تاخیر واریز نماییم.

وی در مورد بازی تیمش با آبی‌پوشان ذوالفقار متذکر شد: هیچ بازی در مرحله دوم لیگ دسته سوم آسان نیست و بازی با تیم کاشانی هم همین شرایط را دارد. به آبی‌پوشان کاشان احترام گذاشته و ما نیز برای کسب نتیجه مطلوب به این شهر سفر خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8zam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سربازان عقاب برابر شاگردان بلادی در دیداری تدارکاتی
ویستاتوربین تهران ۳ _ ۱ عقاب تهران؛