تاریخ انتشار: 1399/06/12 10:12
سرمربی تیم فوتبال محتشم تبریز؛
کد خبر: 55976

میتوانستیم با برد از تهران بازگردیم/هیچ حریفی را دستکم نمی‌گیریم

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: می توانستیم در تهران برابر پیشگامان به برتری دست یافته و کار صعود را در تهران تمام کنیم.
 میتوانستیم با برد از تهران بازگردیم/هیچ حریفی را دستکم نمی‌گیریم

امیر علی احمد زاده اظهار داشت : در مورد بازی پیشگامان باید بگویم ضرب آهنگ تیم ما خوب بود و چون تیم حریف تنها با برد برابر ما شانس حضور در پلی‌آف را داشت ، با تمام قوا برابر تیم ما قرار گرفته بود تا به هدف خود برسد.

وی گفت: در مقابل تیم ما هم می‌توانست با برتری مقابل پیشگامان صعودش را قطعی کند و باید بگویم ما هم هوشیارانه برابر حریف بازی کردیم و در ابتدا در تلاش بودیم که گل نخوریم و فرصت‌های خوبی هم برای رسیدن به گل داشتیم که ضربات آخرمان دقت لازم را نداشت.

سرمربی تیم محتشم در مورد هفته پایانی لیگ دسته سوم کشور گفت: در بازی رفت برابر تیم شهدای ساری به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بودیم و دو تیم نسبت به بازی رفت تغییرات زیادی را داشته و  تیم ما پتانسیل و ظرفیت پیروزی برابر تیم شهدای ساری و صعود به لیگ دسته دوم را داشته و امیدواریم نتیجه تلاش مدیریت ، کادر فنی ، سرپرست ، بازیکنان و روابط عمومی فردا به کسب ۳ امتیاز و صعود مقتدرانه تیم ختم شده و تیم محتشم به لیگ دسته دوم کشور صعود نماید.

بازیکن سابق تراکتور گفت: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و درست است که نتیجه برای تیم ساروی کاملا تشریفاتی است، اما دلیل نمی‌شود که بازی را آسان فرض کنیم و با تمام قدرت به مصاف شهدای ساری رفته تا صعود تیم را با برد قطعی نماییم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39797o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم/بعد از کرونا بازیکنان زیادی را از دست دادیم/برگزاری منظم لیگ مدیون تلاش های فراهانی است
امیر هاشم توکلی سرمربی تیم فوتبال کیان تهران؛

ادامه راهی سخت اما ممکن برای ستاره سرخ!
ستاره سرخی ها فراخوانده شدند؛

به عنوان ناظره ویژه فدراسیون در لیگ دسته سوم
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول؛