تاریخ انتشار: 1399/06/18 07:46
انتشار بیانیه ایی از سوی روابط عمومی باشگاه فرهنگ ایثار آستارا؛
کد خبر: 55574

فصلی که با تمام سختی و آسانی هایش گذشت /آستارایی ها امیدوار به آینده

لیگ دسته سوم فوتبال کشور هفته هجدهم و پایانی خود را نیز پشت سر گذاشت تا تکلیف تیم ها پس از یک فصل رقابت پرفراز و نشیب مشخص شود.
فصلی که با تمام سختی و آسانی هایش گذشت /آستارایی ها امیدوار به آینده

روابط عمومی باشگاه فرهنگ ایثار آستارا در خصوص مشکلات این تیم در طول فصلی که گذشت بیانیه ایی را انتشار داد و از برنامه های این تیم در آینده گفتند:

تیم فرهنگ ایثار آستارا با تیم جوان و آینده دار با هزینه گذاری بسیار کمتر نسبت به سایر رقبا اولین سال حضور خود را در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور سپری کرد باشگاهی که با همت مسئولان و مدیران این تیم محمد اصغری به عنوان مدیرعامل باشگاه اکبر کابینی به عنوان رئیس هیئت مدیره احمد اصغری و حمید کهندل به عنوان اعضای هیئت مدیره و با حمایت‌های فرماندهی محترم سابق سپاه ناحیه آستارا سرهنگ جهانبخش آرمان و جانشین محترم ایشان  سرهنگ فردین عباس زاده شکل گرفت و در ادامه با حمایت‌های سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده معزز و فعلی سپاه ناحیه شهرستان طی طریق نمود.

 این باشگاه از نظر پرداختی قرارداد و امکانات در قیاس با سایر تیم‌های هم رده ، نمونه بود

شیوع ویروس کرونا یک مسئله جهانی و تعطیلی مسابقات گرچه برای تمامی تیم‌ها نامطلوب بود اما تلخی این اتفاق برای باشگاه فرهنگ ایثار بیشتر بود، این تیم پس از شروع دوباره مسابقات پنج بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست داد و ۵ بازیکن دیگر تحت قرارداد باشگاه از همراهی این تیم در این برهه بسیار حساس سر باز زدند و این تیم عملاً فقط با ۱۲ بازیکن که تعداد ۵ نفر از آن بازیکنان رده سنی امید بودند و بدون دفاع راست و تنها با یک دفاع وسط راهی کوران مسابقات شد.

صعود از مرحله زیر گروه به مرحله نهایی لیگ ۳ در اولین سال حضور و کسب نتایج قابل قبول با توجه به بضاعت تیم دستاورد خوبی محسوب می‌گردد که سبب می‌شود اصلی‌ترین هدف این تیم که حفظ سهمیه خود در مرحله نهایی لیگ ۳ بود تحقق یابد.

 تیمی که با توجه به قرعه کشی در نیم فصل اول مسابقات اکثر بازی‌های خارج از خانه خود را انجام داده و منتظر بود در نیم فصل دوم در زمین خودی با کسب نتایج درخشان به جمع مدعیان بپیوندد اما عدم تکمیل نور مجموعه ورزشی وحدت این تیم را راهی ورزشگاه سردار جنگل رشت کرد.

از زحمات بی‌شائبه مدیر عامل باشگاه ،اعضای هیئت مدیره ، مسئولان سابق و فعلی سپاه ناحیه آستارا، کادرفنی و سرپرست در جهت حمایت و در نهایت موفقیت این تیم تشکر و قدردانی می نمایبم ،از زحمات بازیکنانی که تمام سختی‌ها را به جان خریدند و تا آخرین لحظه ایستاد و مردانه  برای حفظ سهمیه جنگیدند تشکر مینماییم.

 امیدواریم فصل آینده با تدارکات هر چه بهتر و تشکیل تیمی منسجم تر شاهد صعود تیم فرهنگ ایثار آستارا به لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275lwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبریک صعود رییس هیات مدیره باشگاه ویستاتوربین تهران
با انتشار مطلبی از سوی رییس هیات مدیره ویستاتوربین تهران؛