تاریخ انتشار: 1399/08/22 12:10
شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نوشهر؛
کد خبر: 51079

امانی: عاشوری تعصب خود را به فوتبال نوشهر نشان داد

علی امانی شهردار شهرستان نوشهر و مدیرعامل باشگاه شهرداری نوشهر در رابطه با آخرین وضعیت تیم و انتخاب محسن عاشوری صحبت کرد.
امانی: عاشوری تعصب خود را به فوتبال نوشهر نشان داد

مهندس علی امانی مدیرعامل باشگاه شهرداری نوشهر در گفت و گویی با خبرنگار ما انجام داد و از وضعیت شهرداری نوشهر گفت: رسالت شهرداری نوشهر در این سال ها یک نگاه همگانی بوده و در راس کار تیمداری در رشته فوتبال را در دستور کار خود قرار دادیم. تلاش کردیم چراغ نیمه افروخته فوتبال نوشهر را روشن نگه داریم و درصدد هستیم آن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم. همچنین ادامه دهنده راه مرحوم مهندس درویش باشیم تا مجددا شور و نشاط را نیز در جامعه به وجود آوریم.

امانی در رابطه با دو سال حضور در رقابت های لیگ دسته سوم و فصلی که گذشت گفت: دو فصل قبل پس از سال ها فوتبال نوشهر طعم صعود را چشید و پس از دوران تیمداری مهندس درویش اولین بار بود تیمی از نوشهر موفق به صعود شد. شهرداری نوشهر موفق شد از مرحله نخست لیگ دسته سوم به مرحله نهایی لیگ سه راه یابد در ادامه راه نیز ما از مدعیان اصلی صعود بودیم و با کمترین اختلاف از راهیابی به لیگ دسته دوم بازماندیم.

مدیرعامل شهرداری نوشهر در رابطه با فصل جاری گفت: با توجه به تجربیاتی که در این سال ها به دست آوردیم سعی کردیم در همین ابتدا برای یک فصل خاص قدم برداریم و تمام تلاشمان را به همراه پتانسیل هایی که در اختیار داریم برای صعود به لیگ بالاتر انجام دهیم.

امانی از انتخاب محسن عاشوری به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر گفت: مدتی است که انتخاب یک سرمربی کاربلد و باتجربه در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته بود و این چیزی از ارزش های کادرفنی قبلی کم نمی کند و باشگاه کاملا از کادرفنی قبلی رضایت دارد و آن ها سرمایه های این شهر و این باشگاه هستند. در طی چند جلسه ای که داشتیم به این نتیجه رسیدیم از محسن عاشوری به عنوان سرمربی استفاده کنیم. عاشوری تعصب خود را به فوتبال نوشهر نشان داد و یک مربی که در سطح لیگ دسته اول در حال فعالیت است و وقتی به لیگ سه می آید دلیلی جز تعصب ایشان به نوشهر ندارد. ما نیز با تمام امکانات و قوا تیمی خواهیم ساخت در حد و اندازه نوشهر و فوتبال منطقه. آینده ای روشنی را می بینیم و روزهای خوبی در انتظار است.

وی ادامه داد: در اولین فرصت اعضای کادرفنی مشخص و تمرینات تیم به زودی زیر نظر کادرفنی جدید آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است اعضای کادرفنی که از مربیان بومی و باتجربه شهرستان تشکیل خواهد شد. ما یک باشگاه از جنس مردم هستیم و تک تک مربیان تیم از سرمایه های باشگاه و شهرستان هستند.

مدیرعامل شهرداری نوشهر در پایان گفت: کمتر به پیشکسوتان فوتبال شهرستان پرداختیم و از این به بعد چرخش ما به سمت آنهاست و از آن ها می خواهیم به یاری و کمک ما بیایند و از نظراتشان بهره خواهیم گرفت. برای رونق دادن فوتبال شهر ما یک بهانه هستیم و اصل اهالی فوتبال هستند سعی کنیم این بهانه را به غنیمت بشماریم تا به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

گفت و گو: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj88w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احتمال برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از اواخر آذرماه
تاریخ شروع مسابقات لیگ دسته سوم دستخوش تغییر میشود؛

محسن عاشوری سرمربی شهرداری نوشهر شد + عکس
سکان هدایت شهرداری نوشهر بر دستان پیشکسوت پرسپولیس؛

مقاومت البرز به مانند همنام تهرانی واگذار شد!
تنها امید سربازان البرزی نا امید شد؛

سرمربی جدید و اعضای کادرفنی تیم صنعت فولاد اصفهان معرفی شدند
بازیکن اسبق سپاهان و پرسپولیس در کادرفنی صنعت فولاد اصفهان ؛