تاریخ انتشار: 1399/09/01 08:47
تیم های ریشه دار فوتبال اردبیل احیاء میشوند؛
کد خبر: 50467

تلاش برای حضور تیم های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار در لیگ دسته سوم!

‍ حضور تیم های ذوب آهن اردبیل وجام جم بیله سوار در لیگ دسته سوم فوتبال کشور احیای تیم های ریشه دار فوتبال استان اردبیل
تلاش برای حضور تیم های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار در لیگ دسته سوم!

و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبالاستان اردبیل رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از حضور تیم های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبرداد و افزود؛ امیدواریم شرایط حضور این تیم های ریشه دار استان اردبیل در لیگ دسته سوم فراهم شوو و خوش بدرخشند.

صمد نوتاش گفت تمام مشکلات دغدغه و درد های فوتبال استان و مطالبات فوتبال دوستان استان را را درک می کنیم و الویت هیات فوتبال استان اردبیل حل این مشکلات با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود است.

وی افزود:  داوران ، مربیان ، بازیکنان سختی های زیادی دارند و مربیان فوتبال و فوتسال استان با مشکلات فراوان به تعلیم و پرورش بازیکنان مشغول هستند که اهتمام جدی برای برطرف کردن آن وجود دارد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: هیات فوتبال استان علی رغم تمامی مشکلات به احترام جامعه فوتبال با یک برنامه ریزی و تقویم منظم و استفاده از تجربیات پیشکسوتان ، تیم های فراموش شده استان را احیا می کند تا شاهد رشد و توسعه فوتبال و ایجاد شور و نشاط در بین طرفداران این تیم ها باشیم.

صمد نوتاش افزود: در راستای تحقق این امر امسال تیم های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار که از تیم های ریشه دار و پرطرفدار استان محسوب می شوند در لیگ دسته سوم کشور شرکت خواهند کرد.

نوتاش گفت با علم به مشکلات عدیده مالی و محدویت های فراوان تیم داری تلاش می کنیم فوتبال و فوتسال استان را توسعه دهیم در این خصوص هیات فوتبال استان در حد وسع و توان  خود و به احترام هواداران و با کمک و مشارکت بخش خصوصی تیم های ذوب آهن اردبیل و جام جم بیله سوار را احیا و بعد از سال ها این تیم ها در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

نوتاش گفت تیم های ریشه دار سایر شهرستانهای استان نیز در راستای برنامه توسعه محور هیات فوتبال استان احیا خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz68p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتیاز آبی پوشان ذوالفقار کاشان واگذار شد
ون پارس نقش جهان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم رسید؛

سرمربی جدید تیم محتشم انتخاب شد
با اعلام مدیرعامل باشگاه محتشم تبریز؛