تاریخ انتشار: 1400/04/19 21:37
مدیرعامل باشگاه صنعت ابریشم اصفهان عنوان کرد؛
کد خبر: 36710

میزبانی های تیم صنعت ۲۰۰ کیلومتر دور از استان اصفهان است/زیر ساخت های ورزشگاه های استان در خدمت دو باشگاه لیگ برتری است!

نتواتستیم نتایجی در شان و شخصیت باشگاه صنعت ابریشم بگیریم
میزبانی های تیم صنعت ۲۰۰ کیلومتر دور از استان اصفهان است/زیر ساخت های ورزشگاه های استان در خدمت دو باشگاه لیگ برتری است!

تیم فوتبال صنعت ابریشم اصفهان که اولین فصل حضورش را در مرحله نهایی لیگ دسته سوم با خرید امتیاز تیم ذوالفقار کاشان تجربه میکند در گروه سوم این رقابت ها کار سختی در پیش دارد ، کاظمی مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ابریشم در گفتگویی اختصاصی با فرتاک ورزشی گوشه ایی از مشکلات این تیم در لیگ دسته سوم را بازگو کرد:

مدیرعامل باشگاه صنعت ابریشم در ابتدای صحبت هایش گفت: متاسفانه در فصل جاری تیم ما در مرحله نهایی لیگ دسته سوم نتوانسته است  نتایجی در شان و شخصیت باشگاه بگیرید که عوامل زیادی در این عدم نتیجه گیری دخیل بودند.

وی نیز در ادامه در خصوص مشکلات افزود: ما متاسفانه تمام بازی ها را مهمان هستیم و نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و بازی هایمان را در خارج از شهر اصفهان برگزار میکنیم!

کاظمی در پایان در خصوص عدم توجه مسئولان شهر اصفهان گفت: متاسفانه زیر ساخت های ورزشگاه های شهر در خدمت دو باشگاه لیگ برتری استان یعنی سپاهان و ذوب آهن است! و متاسفانه به لیگ دسته سوم خیلی توجه خاصی نمیشود مخصوصا همکاری های لازم که این دو باشگاه میتوانند انجام بدهند ولی انجام نمیدهند!

ما هم نیز تحمل کردیم و به اجبار میزبانی هایمان را ۲۰۰ کیلومتر دور تر از شهر خودمان در شهرکرد برده ایم که بتوانیم لاقل یک زمین مناسب با آن ساختار مناسب برای میزبانی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jev8z

آخرین اخبار