تاریخ انتشار: 1401/05/12 23:58
مدیر روابط عمومی داماش گیلان؛
کد خبر: 18435

فکری به حال خودتان‌ کنید!/ بازی برگشت هم کاری از پیش نمی برید

باشگاه داماش گیلان در خصوص اظهارات اخیر تیم بنیامین ورزشی‌ تهران واکنش تندی نشان داد!
 فکری به حال خودتان‌ کنید!/ بازی برگشت هم کاری از پیش نمی برید

مازیار اصغرزاده مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه داماش در خصوص اظهارات اخیر مالک تیم بنیامین ورزشی تهران گفت: تیم فوتبال داماش گیلان با هدایت آقای داداش‌زاده پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال ایران در حضور ۱۰ هزار هوادار گیلانی توانست در یک نمایش فنی مقتدر برابر حریف خود به برتری دو بر صفر دست یابد و شاید به همین دلیل است که بعضی‌ها با حاشیه‌سازی دنبال اهدافی برای مسابقه برگشت باشند که قطعا کاری از پیش نخواهند برد!

اصغرزاده ادامه داد: گفتار و حاشیه‌سازی برخی افراد به تیم حریف که هنوز هم با محرومیت انضباطی مواجه هستند، فقط جنبه نمایشی و مطرح کردن خود در کنار نام بزرگ داماش دارد. در این خصوص واحد حقوقی باشگاه داماش در یک نامه رسمی شکایت خود را با استناد به بندهای قانونی تقدیم سازمان لیگ کرده و قطعا تا حصول نتیجه حتی در مراجع قضایی نیز پیگیری خواهد شد.

مدیر روابط عمومی داماش در خصوص اعزام هواداران داماش و پوشش زنده این مسابقه افزود: ما تعدادی اتوبوس برای اعزام هواداران گیلانی در نظر گرفتیم اما حضور هوادارانی با خودروی شخصی یا گیلانی‌های مقیم پایتخت در استادیوم غدیر تهران جهت حمایت از تیم محبوب و ریشه‌دار داماش گیلان از اختیار باشگاه خارج است و طبق قانون پشت نیمکت تیم مهمان می‌بایست در اختیار داماش قرار بگیرد. البته‌ با هماهنگی‌های صورت گرفته این دیدار قطعا از صفحه رسمی باشگاه داماش پخش مستقیم خواهد شد و مردم گیلان نگران جوسازی‌ها نباشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke76q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر روابط عمومی داماش؛ انتظار ۱۵ هزار هوادار  را داریم/ برای بازی برگشت هم برنامه‌ریزی کرده ایم