تاریخ انتشار: 1401/06/28 13:40
با اعلام رئیس هئیت مدیره باشگاه اتحاد کهگیلویه و بویراحمد؛
کد خبر: 16181

بازیکن محبوب استقلال سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه شد/ اعضای کادرفنی اتحاد معرفی شدند + عکس

میلاد میداودی به عنوان سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه، قهرمان سوپر لیگ استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده استان در مرحله اول لیگ سه فوتبال کشور انتخاب شد.
بازیکن محبوب استقلال سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه شد/ اعضای کادرفنی اتحاد معرفی شدند + عکس

پس از مطرح شدن نام چند مربی برای حضور در تیم اتحاد کهگیلویه ، سرانجام میلاد میداوودی بازیکن اسبق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم اتحادکهگیلویه معرفی شد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در تیم های متعددی همچون استقلال تهران، استقلال اهواز، پاس تهران، الاهلی امارات، آلومینیوم هرمزگان، نفت مسجدسلیمان، سیاه جامگان مشهد، سایپا، راه آهن و استقلال خوزستان نیز به میدان رفته است.

photo_2022-09-19_13-41-44

پیش از این میداودی سابقه مربی گری در تیم های استقلال خوزستان،خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم، در لیگ یک و دو کشور را در کارنامه خود دارد.

photo_2022-09-19_13-41-46

قرار است در این تیم مهرزاد رضایی کاپیتان اسبق فجر شهید سپاسی در لیگ برتر و رسول رمضانی کاپیتان سابق استقلال اهواز به عنوان دستیار میداوودی را در تیم اتحاد همراهی کنند.

photo_2022-09-19_13-41-46 (2)

شایان ذکر است تیم اتحاد کهگیلویه پس از قهرمانی در لیگ برتر استان و به لیگ دسته سوم کشور راه یافت و در فصل جاری نماینده استان کهگیلویه در مرحله اول لیگ دسته سه کشور می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdqk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میداودی: امیدوارم استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شود/ مجیدی روزهای سختی را پشت سر گذاشت