تاریخ انتشار: 1396/11/14 00:31
کد خبر: 161760

جدال رقیبان آسیایی پرسپولیس و ذوب آهن به سود الوحده تمام شد

تیم فوتبال الوصل امارات مقابل الوحده شکست خورد.
جدال رقیبان آسیایی پرسپولیس و ذوب آهن به سود الوحده تمام شد

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال امارات امشب با سه بازی پیگیری شد و مهمترین دیدار این هفته بین تیم‌های الوحده و الوصل برگزار شد.

این بازی که جدال تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی بود اهمیت ویژه‌ای داشت و دو تیم چشم به نزدیکتر شدن به صدر جدول و جا نماندن از کورس قهرمانی داشتند.

در ابتدای بازی تالیابو، مهاجم آرژانتینی الوحده، دروازه میهمان را باز کرد اما برتری این تیم دوام چندانی نداشت و گل های کانه دو و لیما ورق را به نفع الوصل برگرداند.  تنها چند دقیقه بعد چانگ وو گل تساوی را برای الوحده به ثمر رساند. اما این چهار گل برای نیمه اول بازی کافی نبود و بطنا با یک ضربه پنالتی پیروزی یک نیمه‌ای الوحده را رقم زد.

نیمه دوم این بازی به اندازه ۴۵ دقیقه‌ای اول پرگل نبود. الوحده که بازی را ۱۰ نفره دنبال می‌کرد با گل اسماعیل مطر اختلاف را به دو رساند و خیال خود را تا حد زیادی از پیروزی در این بازی راحت کرد.

اتفاقات این بازی اما باز هم ادامه داشت. در دقیقه ۹۲ لیما موفق شد یک بار دیگر توپ را وارد دروازه الوحده کند و آخرین دقایق بازی را پرتنش تر و حساس تر از قبل کند. آخرین اتفاق مهم بازی خطای پنالتی بود که روی بازیکنان الوصل در نهمین دقیقه وقت های تلف شده انجام شد و کانه دو آن را به هدر داد تا الوصل بازنده بازی بزرگ هفته لقب بگیرد.

بدین ترتیب حریف ذوب آهن در یک بازی پرگل و جذاب رقیب آسیایی پرسپولیس را مغلوب کرد و با ۳۳ امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کرد. الوصل هم با ۳۱ امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد و در ۳ ضلعی صدرنشینان لیگ امارات از رقبا عقب افتاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9ke7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به وضعیت حریفان آسیایی پرسپولیس در لیگ کشورشان