تاریخ انتشار: 1395/06/11 09:23
کد خبر: 264164

احتمال پیوستن مدافع ملی پوش به استقلال

باشگاه استقلال خوزستان اگر تا روز جمعه وعده‌های مالی خود را به مدافع تیمش عملی نکند طبق توافق صورت گرفته قرارداد او فسخ خواهد شد
احتمال پیوستن مدافع ملی پوش به استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،در این شرایط 6 بازیکن استقلال خوزستان به حالت قهر، تمرینات را تحریم کردند اما در نهایت با پادرمیانی سیدسیروس پورموسوی، سرمربی تیم و اعتباری که او نزد بازیکنان این تیم دارد آنها دوباره به تمرینات برگشتند.

 

در این میان رحیم مهدی‌زهیوی و محمد طیبی، دو ملی‌پوش خط خورده اردوی اخیر تیم ملی هم شرایطی اینچنینی داشتند که آنها هم در نهایت قرار شد از امروز با نقش محوری پورموسوی به تمرینات رفته و منتظر بهتر شدن شرایط باشند.

 

در این بین اما تکلیف عزت‌الله پورقاز روشن نیست. این بازیکن که با صحبت از پورموسوی خواستار دو، سه روز استراحت بیشتر شده، شرایطی متفاوت دارد.
شنیده می‌شود این بازیکن که به شدت از عملی نشدن وعده‌های مدیران باشگاه استقلال خوزستان ناراحت است خواستار جدایی از این تیم شده اما با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی تیم با او انجام داده و با توجه به قول و قرارهای داده شده، برای تصمیم‌گیری کمی فرصت خواسته است.

 

پورقاز مشکل بزرگ مالی دارد که برای حل آن روی وعده‌های باشگاه حساب کرده اما عملی نشدن این وعده‌ها او را درگیر کرده است. طبق آخرین صحبت پورموسوی با عزت‌الله پورقاز قرار است تا روز جمعه (12 شهریور) یعنی 3 روز مانده به پایان یافتن فرصت نقل و انتقالات، اگر باشگاه نتوانست وعده‌هایش را عملی کند، قرارداد این بازیکن فسخ شود.

 

در این شرایط و با توجه به وضعیت نامناسب دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران، به نظر می‌رسد اگر باشگاه استقلال خوزستان نتواند در این فرصت وعده‌هایش را عملی کند آن وقت پورقاز سر از تیم علیرضا منصوریان درخواهد آورد. منصوریان در ابتدای فصل به شدت به دنبال جذب این بازیکن بود اما قول و قرارهای اخلاقی پورقاز با تیم مدافع عنوان قهرمانی، حضور او را در جمع بازیکنان استقلال تهران منتفی کرد.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj9kl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورقاز تا جمعه پول نگیرد، شاگرد منصوریان می‌شود