تاریخ انتشار: 1395/06/11 13:13
کد خبر: 264136

قطر با سیستم 2-5-3 مقابل ایران

روزنامه مطرح قطری امروز در گزارشی از آخرین اخبار اردوی تیم ملی این کشور در تهران پرده از اطلاعات محرمانه تاکتیکی مربی این تیم برداشت
قطر با سیستم 2-5-3 مقابل ایران

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،روزنامه الوطن که برای پوش اخبار بازی حساس ایران و قطر نمایندگان خود را به تهران اعزام کرده است در گزارشی پیرامون این اردو پرده از رازهای تاکتیکی دنیل کارنو برداشت و مدعی شد عنابی ها امشب با سیستم 2-5-3 به مصاف ایران خواهند رفت.

 

در این گزارش الوطن خط به خط ترکیب احتمالی تیم قطر را تشریح کرد و گزارش هایی پیرامون آخرین جلسه تمرینی تیم در ورزشگاه آزادی به اطلاع خوانندگان خود رساند. خبرنگار این روزنامه که در تهران به سر می برد مدعی شد قطری ها برخلاف انتظارات در بازی امشب از سه دفاع خطی سود خواهند برد تا با برتری عددی مقابل ساختار تهاجمی ایران بتوانند جلوی باز شدن دروازه خود را بگیرند.

 

همچنین این روزنامه از برنامه سرمربی اروگوئه ای در ضدحملات پرده برداشت و نوشت: «کارنو روی مهاجمان سرعتی خود برای ضربه زدن به ایران در ضدحملات حساب خاصی بازکرده جایی که مهاجمانی همچون سوریا و اکرم عفیف با حمایت های تاباتا می توانند قطر را به اهداف خود برسانند».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbwnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مقابل قطر از پیش برنده نیستیم