تاریخ انتشار: 1395/06/11 15:06
سرمربی نفت مسجدسلیمان؛
کد خبر: 264108

در فوتبال همه چیز پول نیست/ قابل توجه مدیران ولخرج!

سهراب بختیاری زاده - سرمربی نفت مسجد سلیمان در بازگشت دوباره به این تیم به آینده امیدوار شده است و می گوید تیمش با تلاش سعی خواهد کرد یکی از تیم های نیمه بالای جدول باشد.
در فوتبال همه چیز پول نیست/ قابل توجه مدیران ولخرج!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سهراب بختیاری زاده در مورد وضعیت این روزهای تیم نفت مسجد سلیمان می گوید: با شرایط خاصی برای بازی با گل گهر به سیرجان رفتیم. با این حال نمایش خوبی در این بازی داشتیم و با کسب یک امتیاز دست پر به مسجد سلیمان برگشتیم. تیم روزهای خوبی را سپری می کند. بچه ها با جدیت تمرین می کنند و این من را به آینده امیدوار کرده است. تیم ما هم در بعد فنی خوب است و هم در بعد اخلاق.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم با مشکل مالی مواجه است یا نه؟ ما شاید قابل قیاس با تیم صنعت نفت آبادان نباشیم اما امکانات سخت افزاری خوبی در اختیار داریم. یک سری مشکلات اداری در مسیر هزینه برای تیم وجود دارد اما باید همه به هم کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود.

در گذشته یک سری مشکلات در تیم وجود داشت. برخی می خواستند به هر قیمتی که هست بازی کنند اما مسئولین به خوبی در کنار ما ایستادند و اکنون این مشکل برطرف شده است. خوشحالم که این اجازه را به من دادند که این ذهنیت را در تیم از بین ببرم. در خصوص سوء تفاهماتی که به وجود آمده بود نشستیم و همه مشکلات را برطرف کردیم و اکنون حمایتی که از تیم ما می شود حمایت خوبی است. من جا دارد از مدیریت تیم هم در شهر مسجد سلیمان و هم در شهر اهواز تشکر کنم.

باز هم می گویم موفقیت در گروی همدلی است و ما اینجا کار هم هستیم که به یکدیگر کمک کنیم و اگر اشتباهی انجام می دهیم به یکدیگر بگوییم. تنها دلخوشی جوانان شهر مسجد سلیمان تیم نفت است.

سهراب بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود می کند یا نه گفت: رقبای سر سختی داریم. البته من همیشه گفته ام شرایط مالی در صعود تعیین کنده نیست و این طور نیست هر تیمی بیشتر هزینه کرده باشد شایستگی صعود به لیگ برتر را داشته باشد. ما همه تلاش خود را بکار می گیریم که در نیمه بالای جدول باشیم و با مدعیان صعود بجنگیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان علاقه ای به تحلیل پیش از بازی ایران – قطر نداشت و تنها گفت: دعای همه مردم ایران پشت تیم ملی خواهد بود و به شخصه آرزو می کنم در بازی امشب بهترین اتفاقات برای تیم ملی رخ دهد./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezgvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب و باورنکردنی/ اکسین البرز در صدر لیگ یک!
اختصاصی/