تاریخ انتشار: 1395/06/11 22:54
مدیرعامل سردار بوکان در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 264005

هواداران پرشور، بزرگترین سرمایه سردار بوکان هستند

سردار بوکان را باید یکی از تیم های پرطرفدار و با انگیزه لیگ دسته دو کشور دانست که حضورش بر گرمی این مسابقات افزوده است.
هواداران پرشور، بزرگترین سرمایه سردار بوکان هستند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، بدون تردید یکی از مهم ترین عوامل مهم در جهت ایجاد انگیزه در بین بازیکنان و مدیران ورزشی، حضور هوادارانی است که شرایط را بگونه ای رقم می زنند که با انگیزه بیشتری مدیران ورزشی فعالیت نمایند.

در بین تیم های لیگ دو کشور، سردار بوکان را باید از جمله تیم های دانست که دارای این امتیاز ویژه است و نمی توان نسبت به حضور آنها در حمایت از تیم محبوبشان بی تفاوت بود. بر همین اساس فرتاک ورزشی گفت و گویی را با مهندسمجید غفاری مدیر عامل باشگاه سردار بوکان انجام داده است که با هم می خوانیم. 

 

فرتاک ورزشی: آقای غفاری چرا اینقدر دیر تغییرات تحولات مدیریتی صورت گرفت و چطور شد که مدیرعاملی را پذیرفتید؟

این که چرا دیر این اتفاق افتاد را من نمی دونم ولی بالاخره تصمیمی است که اعضای شورای محترم شهر بوکان برای حضور بنده برای قرار گرفتن در مدیریت این تیم گرفتند و حدود بیست روزی است که در این مسئولیت قرار گرفته ام . از طرفی خدمت به جوانان  بوکان و مردمی که عاشقانه سردار بوکان را دوست دارند یک وظیفه است که امیدواریم بتوانیم در این راستا وظیفه خود را خوب انجام بدهیم.

 

فرتاک ورزشی: در این مدت کم چه اقداماتی صورت گرفته است؟

خود شما به این امر واقف هستید که پروسه حضور در مسابقات و آمادگی تیم در لیگ کشوری دارای شرایط خاص خود است ولی در این بیست روز سعی کردیم  کارهای خوبی انجام بدهیم ضمن اینکه تا برگزاری مسابقات ،کمی بیشتر از ده روز زمان داشتیم و این مدت خیلی کم بود ولی نگران نیستیم و ان شالله کارها بخوبی دنبال خواهد شد.

 

D1qh3hZWK6vA

فرتاک ورزشی:جناب مهندس اولین بازی را با شکست مواجه شدید، الان وضعیت تیم را چگونه می بینید؟

شکر خدا وضعیت خوب است و همه بچه ها با روحیه خوبی کار دنبال می کنند و انگیزه در بین بازیکنان و کادر فنی بالاست. دیدار اول هم واقعا زمان کافی برای تمرین نداشتیم و کادر فنی هم فقط چند روز بود انتخاب شده بود و از طرف دیگر در خانه حریف و در گرمای 50درجه ماهشهر به میدان رفتیم و متاسفانه با یک گل مغلوب حریف شدیم.

 

فرتاک ورزشی: فکر می کنید بتوانید در بازی آینده نقاط ضعف را پوشش و نتیجه لازم را کسب کنید؟

دیدار با کاسپین قزوین در بوکان و در میان خیل عظیم هواداران برگزا می شود و آقای قربانی هم سخت دارند با بازیکنان کار می کنند تا نقاط ضعف را پوشش دهند و ان شالله شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که بتوانیم سه امتیاز ممکن از دیدار با کاسپین را کسب نماییم و باخت مقابل شاهین ماهشهر را فراموش کنیم. 

 

فرتاک ورزشی: شروع کار سردار بوکان حواشی های زیادی در اطراف تیم بود، به نظر شما دلیل این موضوع چی بود؟

من در آن زمان که شما به آن شاره می کنید، مسئولیتی بر عهده نداشتم و نمی توانم قضاوت کنم که چه حواشی وجود داشته است، اما مهم این است که خوشبختانه الان این حواشی در کنار تیم دیده نمی شود و همه یکدل و یکصدا خواستار موفقیت تیم هستند.

 

فرتاک ورزشی: یعنی شما به آینده سردار بوکان امیدوار هستید؟ 

چرا امیدوار نباشیم؟ بازیکنان مستعد و مربی خوب داریم و خیل هواداران پر شور و حمایت مدیران شهر که امیدواریم بیشتر هم بشود. تنها مشکل ما نداشتن فرصت کافی برای آمادگی بوده است که ان شالله آن هم  برطرف می شود و آقای قربانی می توانند بازیکنان را به شرایط آرمانی برسانند و شک نداشته باشید  با انگیزه ای که در بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، به فکر صعود به مرحله بعد و ان شالله در نهایت به لیگ یک می باشیم.

 

فرتاک ورزشی: آقای مهندس اگر سخن خاصی دارید در پایان بفرمایید. 

سردار بوکان متعلق به تمامی مردم خونگرم و با محبت بوکان می باشد و بدون شک حضور آنهاست که ما را برای موفقیت در آینده امیدوار کرده است. هوادارانی که در هر شرایطی حامی تیم هستند و ما را دلگرم کرده اند که با انگیزه کار کنیم تا ان شالله به لیگ های بالاتر صعود کنیم و در همین جا لازم می دانم از تمامی آنها تشکر کنم و امیدوارم همه با هم از مردم گرفته تا مسئولین وکادر فنی و بازیکنان دست به دست هم بدهیم و به فکر موفقیت تیم باشیم.

مصاحبه: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anxpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزقربانی، اسامی بازیکنان سرداربوکان را معرفی کرد
گام بلند سردار بوکان برای صعود به لیگ دسته اول