تاریخ انتشار: 1397/01/26 09:45
کد خبر: 152048

سخنگوی کمیته ملی المپیک پاسخ خیلی از سوال ها را نداده است!

با توجه به اینکه فرصت زیادی به بازی‌های آسیایی باقی نمانده سوالات زیادی در اذهان وجود دارد که سخنگوی کمیته ملی المپیک پاسخگو نبوده است.
سخنگوی کمیته ملی المپیک پاسخ خیلی از سوال ها را نداده است!

 در حالی که حدود 4 ماه به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی فرصت باقی است و کمیته برگزاری بازی‌ها زمان مشخصی را برای معرفی رشته‌های شرکت‌کننده از سوی کمیته‌های ملی المپیک کشورها اعلام کرده، اما هنوز هیچ خبری از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان در این خصوص منتشر نشده است.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در یکی از نشست‌های ابتدایی خود شاهرخ شهنازی را به عنوان سخنگوی کمیته ملی المپیک معرفی کردند تا هم مصوبات هیات اجرایی را در اختیار خبرنگاران قرار دهد و هم اینکه خبرنگاران سوالات خود را از یک کانال در خصوص برنامه‌های این کمیته در بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان بپرسند و از موازی کاری و پراکنده گویی جلوگیری شود، سوالاتی که مدت‌هاست در اذهان باقی مانده و هنوز هم پاسخی برای آن وجود ندارد.

با توجه به اینکه هیات اجرایی مصوب کرده تا شهنازی به عنوان سخنگو با خبرنگاران در ارتباط باشد، اما تلفن وی مدت‌هاست خاموش است. شهنازی در دوره قبلی هیات اجرایی نیز به عنوان سخنگو معرفی شده بود که در همان زمان نیز خبرنگاران مشکلاتی داشتند و بارها این موضوع را مطرح کردند که اخبار به شکل قطره چکانی و جسته و گریخته در اختیار آنها قرار می گیرد و از همین رو مقرر شد در این دوره شرایط تسهیل شود اما بازهم مشکل به قوت خود باقی است.

حتی نصرالله سجادی به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی زمانی که خبرنگار فارس با وی تماس گرفت تاکید کرد طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار است همه خبرها از طریق سخنگو اعلام شود.

کیکاووس سعیدی خزانه‌دار کمیته ملی المپیک نیز در تماس با خبرنگار فارس به همین نکته اشاره و اعلام کرد هیات اجرایی اعلام کرده تنها شخص پاسخگو به سوالات شاهرخ شهنازی است.

با توجه به اینکه فرصت زیادی به بازی‌های آسیایی باقی نمانده، هنوز مشخص نیست کاروان ایران در چه رشته‌هایی شرکت خواهد کرد؟ لیست اولیه کاروان ایران چند نفر بوده؟ و اصلا کمیته برای این بازی‌ها توانسته حامی مالی جذب کند یا خیر؟

در تمام روزهای اخیر و بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک در دی ماه گذشته و پس از اینکه تیم جدید برنامه ها و جلسات خود را برای حضور کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا استارت زد، شاهرخ شهنازی به عنوان سخنگو هیچ سخنی نگفته و سکوت عجیبی را پیشه کرده و ترجیح داده تا از دسترس رسانه ها و خبرنگاران خارج باشد. شهنازی حتی در برنامه های مختلف به ویژه مجامع فدراسیون ها نیز در تقابل با رسانه ها سعی می کند که به سکوت خود ادامه داده و حتی الامکان پاسخگوی هیچ سئوالی نباشد و در صورت اجبار تنها پاسخ های کلی و تلگرافی به سئوالات فراوان می دهد. در چنین شرایطی مشخص نیست که رسانه ها و خبرنگاران چگونه باید درباره کم و کیف جلسات کمیته و البته تصمیمات اتخاذ شده و وضعیت کاروان ایران چگونه کسب اطلاع کنند؟

خبرنگاران با توجه به رسالتی که دارند در تلاش هستند تا اخبار به صورت دقیق و به روز در اختیار ورزش‌دوستان قرار بگیرد. این امید وجود دارد تا با همکاری مسئولان مربوطه برای ارتقای ورزش کشورمان قدم برداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gnno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برگزاری بازی‌های آسیایی؛ شاید در کره جنوبی و شمالی

اولین تمرین تیم ملی در هند+عکس
تیم ملی نوجوانان وارد هند شد