تاریخ انتشار: 1397/01/27 09:29
کد خبر: 151923

توصیه علی پروین به استیلی/یادت باشه مدیرفنی نشی که مدیرفنی یعنی کشک!

علی پروین به حمید استیلی توصیه کرده است ، حواسش باشد برایش مسئولیت مدیرفنی در نظر نگرفته باشند.
توصیه علی پروین به استیلی/یادت باشه مدیرفنی نشی که مدیرفنی یعنی کشک!

حمید استیلی بعد از انتخاب به عنوان مدیر تیم ملی امید ایران ، در یکی از نخستین تماس هایش با علی پروین تماس گرفته و از او رخصت گرفته است. در این تماس البته علی پروین توصیه جالبی به شاگرد سوگلی اش داشته. شاگردی که وقتی به پرسپولیس برگرداندش ، پیراهن شماره هفتش را از تالار افتخارات تیم در آورد و به او داد!

علی پروین در این تماس به استیلی گفته:«حمید من که آخرش نفهمیدم چی شد. ولی تاج یک بار گفت مدیرفنی . بعدش گفت مدیر تیم . یادت باشه مدیرفنی نشی که مدیرفنی یعنی کشک!»

این جمله تاریخی علی پروین درباره پست مدیریت فنی ، سال هاست که به یک متر در فوتبال ایران بدل شده است و بعد از حضورش در این سمت در پرسپولیس ، به هیچ کس توصیه حضور در سمت مدیرفنی تیم را نمی کند.

البته استیلی با انتخاب اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال مدیر تیم ملی امید ایران شده است. سمتی که در همه جای دنیا رایج است و مثلا الیور بیرهوف سرشناس مدیر تیم فوتبال آلمان است.

استیلی مسئولیت دارد تا در تعامل با باشگاه ها بتواند برای بازی های حساس زیر 23 سال در جاکارتای اندونزی و مسابقات امیدهای المپیک که از شهریورماه آغاز می شود ، تیم ملی ایران را آماده کند.

او باید مسائل مدیریتی تیم از خروجی بازیکنان ، گرفتن یار از باشگاه ها و موارد مختلف از این دست را بر عهده داشته باشد و در تعامل با فدراسیون فوتبال بتواند نیازهای تیم را فراهم کند. سرمربی امیدها تا چند روز آینده معرفی می شود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmnyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشتیانی: نبودِ پدر، فراتر از سخت است