تاریخ انتشار: 1397/01/28 16:18
کد خبر: 151686

ذوب آهن و نیمه اول های مطمئن در آسیا

ذوب آهن در 5 دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول، تنها یک گل دریافت کرده است.
ذوب آهن و نیمه اول های مطمئن در آسیا

به گزارش فرتاک ورزشی، ذوب آهن در گروه B لیگ قهرمانان آسیا از 5 بازی خود موفق به کسب 6 امتیاز شده و در جایگاه دوم این گروه قرار گرفته است. ذوبی ها در بازی آخر خود به مصاف لوکوموتیو تاشکند می روند و می توانند در صورت کسب یک تساوی صعود خود را به دور بعد مسجل کنند.


شاگردان قلعه نوعی در 5 دیدار گذشته خود با 5 گل زده و 7 گل خورده صاحب تفاضل 2- هستند. این در حالی است که آنها در نیمه اول نمایش بهتری داشته و تنها یک گل را در 45 دقیقه اول دریافت کرده اند. حمید بوحمدان، خالد شفیعی و محمد نژادمهدی بازیکنان ثابت خط دفاعی قلعه نوعی در این دیدارها بوده اند. ضمن اینکه محمدرشید مظاهری در همه این دیدارها وظیفه حراست از دروازه ذوب آهن را بر عهده داشته و در دو برد تیمش مقابل لوکوموتیو و الوحده در دور رفت، موفق به کلین شیت شده است.


اما ذوب آهن در نیمه دوم آمار جالبی ندارد و با دریافت 5 گل در 45 دقیقه دوم سه شکست را تجربه کرده است. در واقع هرچه به پایان زمان بازی ها نزدیک می شویم، شاگردان قلعه نوعی آسیب پذیر تر می شوند. ژنرال باید ضمن حفظ جریان بازی در نیمه اول، برای 45 دقیقه دوم نیز برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد تا بازیکنانش با تمرکز بیشتری بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkmax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب ذوب آهن برای بازی با الدحیل قطر اعلام شد