تاریخ انتشار: 1397/02/24 13:56
کد خبر: 147994

رامین رضاییان، چالش جدید کارلوس کی روش

رامین رضاییان، چالش جدید کارلوس کی روش

در یکی از بازی‌های هفته نهم و ماقبل پایانی فصل گروه B مرحله پلی‌آف ژوپیلر لیگ(برای کسب سهمیه لیگ اروپا) تیم اوستنده که برای سومین دیدار متوالی رامین رضاییان را در ترکیب داشت، میهمان تیم اوپن رده پنجمی بود. در حالی که 2 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، رضاییان از روی ضربه آزاد سانتر دقیقی انجام داد که ضربه سر ریباند شده میلیچ را زیوکوویچ تبدیل به گل کرد و در دقیقه ۵۳ نیز موسونا دومین گل این تیم را به ثمر رساند تا یاران رضاییان در خانه اوپن با 2 گل پیش بیفتند.

رامین رضاییان که 2 هفته قبل پاس گل داده بود و در دیدار اخیرشان مقابل لوکرن صدرنشین نیز روی تک گل تیمش تاثیر گذاشت و با شوت‌های راه دور خود دروازه این تیم را تهدید کرد، مقابل اوپن هم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و توانست روی 2 گل اوستنده نقش مثبتی داشته باشد. رضاییان که در گل اول تیمش تاثیر گذاشته بود، در دقیقه ۸۲ بعد از شروع سریع از سمت چپ زمین و شوت فنی تماشایی دروازه اوپن را باز کرد تا سومین گل اوستنده با ضربه این ملی‌پوش ایرانی به ثمر برسد.

زینو گانو که سومین تعویضی اوستنده در این بازی بود در دقیقه ۸۸ یک بار دیگر برای این تیم گل زد تا یاران رضاییان به پیروزی پر گل ۴ بر صفر در خانه اوپن دست پیدا کنند و با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول ۶ تیمی گروه B مرحله پلی‌آف قرار بگیرند.

رامین رضاییان در حالی مقابل اوپن گل زد که در هفته سیزدهم ژوپیلر لیگ هم توانسته بود دروازه لوکرن را باز کند. او توانست دومین گل طول حضورش در اوستنده را به ثمر برساند و آمادگی بالای خود را در یک بازی به پایان فصل و در آستانه جام جهانی نشان دهد. حالا انتخاب کی‌روش برای دفاع راست سخت خواهد بود. وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران است و رامین رضاییان نیز در هفته‌های اخیر نشان داده به دوران اوج برگشته. باید دید در نهایت کی‌روش رضاییان را به وریا غفوری ترجیح می‌دهد یا بازیکنی از لیگ ایران را در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌دهد. پاسخ این سوال تا یک ماه دیگر مشخص می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymrem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی برای کره ای ها؟ / همراهان کی روش در نشست خبری مشخص شدند!