تاریخ انتشار: 1397/02/25 13:57
کد خبر: 147867

تاکتیک جدید گلر الجزیره جواب نداد/پوشیدن لباس آبی مقابل سرخپوشان بی اثر بود!

دروازه بان تیم الجزیره امارات نتوانست با استفاده از مسائل روحی روانی باعث صعود تیمش مقابل پرسپولیس شود.
تاکتیک جدید گلر الجزیره جواب نداد/پوشیدن لباس آبی مقابل سرخپوشان بی اثر بود!

 شب گذشته تیم پرسپولیس با برتری دو بر یک در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات، در مجموع به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

 

یکی از حربه هایی که از هفته قبل پیش بینی می شد توسط بازیکنان الجزیره برای تسلط روانی بر بازی اتخاذ شود، پوشیدن لباس آبی توسط دروازه بان این تیم بود. علی خصیف که همیشه در مقابل تیم های ایرانی به خصوص زمانی که در ایران به میدان می رفت، جنگ روانی راه می انداخت و با وقت کشی و حرکات عجیب باعث عصبانیت بازیکنان و هواداران ایرانی می شد، دیشب باز هم این حرکات را تکرار کرد.

 

خصیف با توجه به لباس هایی که برای او در تیم الجزیره تعریف شده، یک تاکتیک جدید هم استفاده می کند و آن پوشیدن لباس آبی مقابل تیم های قرمزپوش است. این دروازه بان سی ساله اماراتی پس از اینکه در بازی مقابل تراکتورسازی در تبریز این کار را انجام داد و با عملکرد فوق العاده اش باعث کسب یک امتیاز در تبریز شد، دیشب هم آمده بود که به روشی مشابه پرسپولیسی ها را در تهران اذیت کند؛ اما در نهایت شلیک های مرگبار و دقیق احمد نوراللهی و سید جلال حسینی دروازه او را فرو ریختند و بر تمام جنگ های روانی ایجاد شده از سوی این دروازه بان و هم تیمی هایش غلبه کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmwoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوالفقار نسب: بیرانوند از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده