تاریخ انتشار: 1397/02/27 21:07
کد خبر: 147551

مدیون استقلال هستم اما اکنون زمان جدایی است/ از روسیه نیز پیشنهاد دارم

نورافکن بعد از صعود استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که این آخرین بازی او با پیراهن آبی است و می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد.
مدیون استقلال هستم اما اکنون زمان جدایی است/ از روسیه نیز پیشنهاد دارم

 امید نورافکن در آستانه جدایی از استقلال است. او به احتمال بسیار راهی بلژیک خواهد شد. شاید استانداردلیژ، شاید شارلروا و شاید هم تیم خنگ. مقصد امید یکی از این ۳ تیم خواهد بود اما دیگر تیم‌های بلژیکی هم هستند که برای جذب امید نورافکن از خود علاقه نشان داده‌اند.

در عین حال روبین‌کازان هم برای نورافکن پیغام داده و او را می‌خواهد. امید استقلالی با پیشنهادهای بزرگی مواجه است. او عزم رفتن دارد. امید می‌خواهد یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران باشد. او در بهترین شرایط سنی به دنبال رسیدن به تیم‌های بزرگ اروپایی است. نورافکن ظرفیت این کار بزرگ را دارد.

 

ظاهرا جدایی تو از استقلال جدی شده، ماجرا چیست؟

اول از هر چیز بگویم که من هر کاری بکنم با هماهنگی باشگاه است. در قرارداد من توافقی وجود دارد که در صورت جلب رضایت باشگاه می‌توانم این تیم را ترک کنم. الان هم شرایطی پیش آمده که می‌توانم از استقلال به تیم‌های اروپایی بروم.

 

دوست داری بروی؟

برای پیشرفت فوتبالم و البته سر بلند کردن نام استقلال بله.

 

مقصدت بلژیک است؟

به احتمال زیاد به بلژیک می‌روم اما یک تیم روسی هم من را می‌خواهد. دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم؛ این از همه مهم‌تر است.

 

بعد از بازی با ذوب آهن دیدیم که با چشم‌های اشکبار سمت تماشاگران رفتی. رفتارت بوی خداحافظی می‌داد؟

من فوتبالم را مدیون باشگاه استقلال هستم. در این باشگاه رشد کردم و طبیعی است که جدایی برایم دشوار است. راستش یاد روز اولی افتادم که برای استقلال در همین ورزشگاه آزادی بازی کردم. برای همین گریه‌ام گرفت.

 

فکر می‌کنی بتوانی در فوتبال اروپا دوام بیاوری؟

من سختی‌های بازی در استقلال را تجربه کردم و به خودم ایمان دارم که می‌توانم در فوتبال اروپا هم دوام بیاورم. ان‌شاء... اتفاقات خوبی در راه است.

 

اما خیلی از بازیکنان در شرایط مشابه تو قرار دارند که بازی در داخل و گرفتن پول‌های آنچنانی را به سختی‌های بازی در تیم‌های اروپایی ترجیح می‌دهند.

من اینطور فکر نمی‌کنم. من اعتقاد دارم که باید در فوتبال سختی کشید. خیلی از بزرگان فوتبال ما با سختی کشیدن به جایگاه خوبی در فوتبال رسیده‌اند. مطمئنا بدون سختی کشیدن نمی‌شود پیشرفت کرد و من خودم را آماده هر نوع سختی و دشواری کرده‌ام.

 

سه‌شنبه شب برای شما شب به خصوصی بود. هواداران استقلال حالا به قهرمانی در آسیا امیدوار شده‌اند.

امیدوارم بهترین اتفاقات برای استقلال بیفتد. راستش از زمانی که آقای شفر سرمربی ما شد اوضاع به خوبی تغییر کرد. الان هم یکی از هشت تیم برتر آسیا هستیم که این برای ما یک افتخار است. با این حال فکر می‌کنم استقلال ظرفیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ما می‌توانیم خودمان را در فرصت‌های باقیمانده تقویت کنیم و با قوای بیشتری در بازی‌های آینده حاضر شویم. قهرمانی استقلال آرزوی من و همه استقلالی‌هاست.

 

برای هواداران استقلال حرف متفاوتی داری؟

جدایی من موقتی است. حتما روزی برمی‌گردم و دوباره برای استقلال بازی می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487dlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایانی تلخ برای ستاره استقلال؛ باز هم مصدومیت!