تاریخ انتشار: 1397/03/12 11:57
کد خبر: 145622

همه چیز در مورد لیست استندبای کی روش

سرمربی تیم ملی در مصاحبه امروز خود نیز از لیست استندبای تیم ملی سخن به میان آورد. او همچنان چهار بازیکن حاضر در این لیست را امیدوار به حضور در جام جهانی نگه داشته است.
همه چیز در مورد لیست استندبای کی روش

 چندی پیش و پس از اعلام نام 24 بازیکن برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران در ترکیه، کارلوس کی روش نام چهار بازیکن خط خورده را در لیست استندبای تیم ملی وارد کرد که تا آخرین دقیقه می توانند امیدوار به اضافه شدن به اردوی تیم ملی باشند. از این چهار بازیکن، سیدجلال حسینی و وریا غفوری تقریبا جزء اولین نام هایی بودند که به ذهن هرکسی برای حضور در جام جهانی خطور می کرد اما این اتفاق نیفتاد تا شوک اصلی به ملی پوشان فوتبال ایران سه هفته مانده به جام جهانی با خط خوردن این دو مدافع وارد شود.

 

پس از این تصمیم و اینکه در حال حاضر نیز یک بازیکن اضافه در تمرینات تیم ملی حضور دارد تقریبا همه فوتبالی ها مطمئن شدند لیست استندبای برای احترام با چهار بازیکن خوشنام خط خورده طراحی شده است و در اصل هیچکدام از این بازیکنان نمی توانند به جام جهانی برسند. اما سرمربی تیم ملی پس از آن در اغلب مصاحبه های خود عنوان کرده هنوز هم این لیست را در نظر دارد و هر اتفاقی ممکن است در روز چهاردهم خرداد ماه بیفتد.

 

کی روش در حالی هنوز هم می خواهد بازار رقابتی برای حضور در جام جهانی را داغ نگه دارد و به همین دلیل چهار بازیکن حاضر در لیست استندبای را به عنوان رقبای ملی پوشان حاضر در اردو محسوب کرده است که در طرف دیگر می گوید تمام بازیکنان حاضر در اردو در بهترین فرم خود قرار دارند و در بهترین شرایط به تمرین می پردازند. سرمربی تیم ملی حتی در جریان دیدار برابر ترکیه نیز اشتباه مدافع جانشین سیدجلال در صحنه باز شدن دروازه ایران را قبول ندارد اما با این حال همیشه سعی می کند لیست چهار نفره استندبای را به عنوان آلترناتیو چهار بازیکن حاضر در تیم ملی مطرح کند.

 

در همین رابطه مرد پرتغالی فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود درباره تغییر در لیست بازیکنان حاضر در جام جهانی گفت: ما در این اردو 24 بازیکن داریم و چهار بازیکن نیز در لیست استندبای و آماده باش تیم ملی در ایران هستند. تا روز چهاردهم خرداد هیچ کس از لیست نهایی اطلاع نخواهد داشت و در یکی، دو روز آینده این اتفاق خواهد افتاد و لیست نهایی را اعلام خواهم کرد. البته بازیکنانی که در اردو حاضر هستند بسیار خوب کار می کنند و من ازعملکرد آنها رضایت دارم.

 

اتفاق جالب در این باره اینکه چهار بازیکن خط خورده از تیم ملی نیز تاکنون چیزی به زبان نیاوردند. حضور چندین و چند ساله مدافع مهمی همچون سیدجلال حسینی در تیم و البته آمادگی بالای بازیکنان دیگر باعث نشد تا آنها پس از شنیدن خبر تلخ خط خوردن از تیم ملی حرفی را به زبان بیاورند. شاید آنها نیز هنوز به حرفهای پایانی کی روش پیش از حضور در جام جهانی امید دارند و شاید منتظر فرجی برای باز شدن لیست استندبای هستند. با این حال باید منتظر ماند تا موعد مقرر و دید که آیا واقعا کی روش لیست نهایی خود را غیر قابل پیش بینی ارائه خواهد کرد یا همه چیز مثل همیشه است!؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym75b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای خوشی که وریا غفوری از کی روش گرفته است!