تاریخ انتشار: 1397/03/13 08:30
کد خبر: 145513

پاس همدان،سودای حضور در لیگ دسته اول را در سر دارد

تیم فوتبال پاس که با سابقه قهرمانی در آسیا بیش از یک دهه از فعالیتش در استان همدان می‌گذرد، فصل گذشته به لیگ سه سقوط کرد تا شگفتی بزرگی در فوتبال رقم بخورد.
پاس همدان،سودای حضور در لیگ دسته اول را در سر دارد

تنها تیم ستاره دار فوتبال ایران بعد از یک دهه حضور در فوتبال همدان فصل گذشته غزل خداحافظی از لیگ دسته دوم را هم خواند و راهی رقابتهای لیگ دسته سوم کشور شد. حالا برخی از تصمیم سازان در فوتبال همدان در تلاش هستند تا با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی فصل آینده را در رقابتهای دسته اول کشور حضور داشته باشند.

پاسی ها مبلغی بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان بدهی ثبت شده در فدراسیون فوتبال دارند و ناچارند به جز خرید امتیاز لیگ دسته اول، بدهی و یا حداقل بخش اعظمی از بدهی های خود را با طلبکارانشان تسویه نمایند.

پیگیری‌های خبرنگار نشان می‌دهد مدیران این مجموعه تاکنون با یکی دو تیم لیگ یکی که امکان واگذری امتیازشان را دارند باب مذاکره را به صورت مستقیم و غیر مستقیم گشوده‌اند و احتمال این که با یکی از این تیم‌ها به توافق نهایی رسیده و با خرید امتیاز فصل آینده در رقابتهای لیگ دسته اول حضور داشته باشند وجود دارد.

پاس همدان از سال ۸۶ و در پی تصمیم گیری فرمانده وقت نیروی انتظامی مبنی بر عدم هزینه در ورزش حرفه‌ای به استان همدان واگذار شد که طی ده سال حضور در همدان سیر نزولی را پیمود و سرانجام از لیگ برتر به لیگ دسته سوم کشور رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mz7v8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاخره مشخص شد نقشه انتقال بادران به کرمانشاه کار چه کسی بود!