تاریخ انتشار: 1397/03/22 09:46
مدیر عامل باشگاه داماش گیلان خبر داد:
کد خبر: 144374

ادامه فعالیت داماش بدون همراهی سرمایه گذار جدید/ به عشق هواداران ادامه می دهیم

جلسه هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان برای برنامه ریزی جهت حضور در فصل آتی دوشنبه شب برگزار و تا بامداد سه شنبه به طول انجامید.
ادامه فعالیت داماش بدون همراهی سرمایه گذار جدید/ به عشق هواداران ادامه می دهیم

پس از این جلسه مهندس محمد مهدی الطافی با اعلام خبر قطع همکاری این باشگاه با گروه سرمایه گذار جدید اظهار داشت: پس از اینکه مالک داماش در جلسه با هواداران خبر حضور و همکاری سرمایه گذار جدید با این باشگاه را اعلام نمود، در طول این مدت پیگیری های لازم و مذاکرات مختلفی با آنها انجام شد که در جلسه پنجشنبه اسپانسر جدید برای انجام تعهدات ابتدایی تا دوشنبه مهلت خواسته بود. در نهایت با توجه به اینکه در بدو مذاکرات و در همین ابتدای راه خواسته ها و تعهدات مقرر شده عملی نشد، تصمیم به قطع همکاری با این گروه گرفته شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای حاجی پور بارها بیان داشته که داماش را به مانند فرزند خود می داند در جلسه امشب هم اعلام کرد که فقط به احترام و به عشق هواداران بدون این اسپانسر در فصل جدید هم به تیمداری پرداخته تا به قول خود با هواداران عزیز و دلسوخته داماش وفادار باشد.

مدیر عامل داماش با بیان اینکه این باشگاه در فصل جدید هم به دنبال ادامه همکاری با وحید رضایی بوده، اذعان داشت: با توجه به اینکه در مذاکرات با آقای رضایی تا کنون توافق نهایی حاصل نشده، لذا این باشگاه با سایر گزینه ها نیز مذاکره خواهد نمود.

وی در پایان گفت: در نهایت تصمیم گرفته شد که حداکثر ظرف یک هفته آینده سرمربی باشگاه مشخص و اعلام شود. هواداران عزیز داماش بدانند که تنها هم و غم مالک داماش شاد کردن دل هواداران است و حالا که مشخص شده که باید بدون اسپانسر ادامه دهیم،  تنها دلگرمی این باشگاه حضور و حمایت‌های هواداران به عنوان یار دوازدهم می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2766mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الطافی: داماش به یک مکتب تبدیل شده است / فقط آقای حاجی پور نباید طاقت بیاورد