تاریخ انتشار: 1397/05/20 19:46
کد خبر: 134889

محمودزاده در خصوص عدم برگزاری بازی افتتاحیه لیگ یک توضیح داد

فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ می گوید که باشگاه گسترش فولاد تبریز هیچ پرونده ای در سازمان لیگ تشکیل نداده است.
محمودزاده در خصوص عدم برگزاری بازی افتتاحیه لیگ یک توضیح داد

 پس از اینکه امتیاز گسترش فولاد تبریز به باشگاه ماشین سازی واگذار شد و این تیم اکنون در رقابت های لیگ برتر حضور دارد، قرار بر این بود که امتیاز گسترش فولاد به تیم بانی گستر ارومیه واگذار شود؛ در این میان اما مخالفت هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی سبب شد تا این انتقال منتفی شود و امروز در شرایطی که آنها در اولین دیدار خود از بادران پذیرایی می کردند و از ساعت 18:30 دقیقه قرار بود این مسابقه برگزار شود، مسئولان سازمان لیگ از انجام این مسابقه جلوگیری کردند.

 

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالاتی کشور در گفتگو با خبرنگار در مورد دلیل عدم برگزاری دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و بادران توضیح می دهد: « باشگاه ماشین سازی به باشگاه گسترش فولاد تبریز تغییر نام داده است و  بنابر گفته هیئت فوتبال به دلیل عدم تشکیل پرونده و عدم صدور کارت مسابقه این بازی انجام نشد.

 

وی ادامه داد: تا این لحظه ای که من با شما صحبت می کنم و بیشتر از یک ساعت از زمانی که برای شروع بازی در نظر گرفته شده بود زمان می گذرد، هیچ پرونده ای در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برای این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور تشکیل نشده است.

 

محمودزاده با عنوان کردن این موضوع که پرونده این موضوع به کمیته انضباطی ارجاع می شود، بیان کرد: طبیعی است که وقتی تشکیل پرونده نمی شود کارتی هم صادر نشود؛ دلیل این کار هم طی مستنداتی به کمیته انضباطی ارسال می شود و علت عدم انجام این مسابقه و عدم تشکیل پرونده این تیم و اینکه چرا کارتی صادر نشد، توضیح داده خواهد شد تا کمیته انضباطی بر اساس مستندات در مورد این پرونده تصمیم گیری کند.

 

مسئول کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ حرف هایش را اینگونه خاتمه می دهد: این حق را برای باشگاه گسترش فولاد (بانی گستر تبریز یا ماشین سازی تبریز) که در مسابقات لیگ دسته اول حاضر است و همینطور باشگاه بادران قائلیم تا مستندات خود را در این خصوص ارائه دهند.  پس این بازی به تعویق نیفتاد و در واقع انجام نشد؛ ما هم تا زمان تصمیم گیری کمیته انضباطی دیگر هیچ اظهار نظری نمی کنیم. پرونده فردا به کمیته انضباطی ارجاع می شود.

3


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpy7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی دو تیم بانی گستر ارومیه و بادران تهران لغو شد