تاریخ انتشار: 1397/05/20 20:39
کد خبر: 134881

سرمربی ماشین سازی:ما آماده بودیم،فدراسیون بازی را لغو کرد!

سرمربی ماشین‌سازی تبریز می‌گوید مشکلی برای انجام بازی برابر بادران نداشتند و فدراسیون فوتبال این مسابقه را لغو کرده است.
سرمربی ماشین سازی:ما آماده بودیم،فدراسیون بازی را لغو کرد!

حسین خطیبی در مورد لغو بازی افتتاحیه لیگ یک بین ماشین‌سازی و بادران تهران که قرار بود از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شود، اظهار کرد: ما درخواست تعویق بازی به روز سه‌شنبه را داده بودیم چون باشگاه ما به ارومیه انتقال پیدا کرده، اسم آن تغییر یافته بود و کارهای مدیریتی آن طول می‌کشید.

 

او ادامه داد: اصلا فکر می‌کردیم بازی برابر بادران روز سه‌شنبه در ارومیه برگزار شود ولی دیشب به ما اطلاع دادند  این مسابقه فردا برگزار خواهد شد.

سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: تیم ما ارومیه بود ولی شبانه به تبریز بازگشتیم و صبح در تبریز ثبت قرارداد را انجام دادیم؛ با فدراسیون فوتبال هم صحبت کردیم که شرایط اینطور است ولی گفتند بازی باید تحت هر شرایطی برگزار شود.

 

خطیبی اضافه کرد: شب گذشته تیم را از ارومیه به تبریز آوردیم و برای مسابقه امروز کاملا آماده بودیم و حتی بازیکنان ما امروز برای انجام بازی گرم کردند ولی از طرف فدراسیون فوتبال مجوز بازی ندادند وگرنه تیم من آماده بازی بود.

 

او اظهار کرد: چهار بازی لیگ یک قرار است سه‌شنبه برگزار شود و ما هم یکی مثل آنها هستیم که به همین خاطر درخواست داده بودیم تا مسابقه سه‌شنبه برگزار شود و فکر می‌کردیم این اتفاق هم افتاده ولی متاسفانه دیشب و امروز این اتفاقات افتاد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzeqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بانی گستر - بادران؛ خطیبی رو در روی پاشازاده/ جنگ تیم‌های خصوصی در ارومیه
اختصاصی فرتاک ورزشی|