تاریخ انتشار: 1397/06/20 12:32
کد خبر: 130846

پاداش:خیلی انگیزه دارم تا بتوانم برای پارس جنوبی هم گل بزنم

مهاجم پارس جنوبی جم می گوید باید تلاشش را بیشتر کند تا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.
پاداش:خیلی انگیزه دارم تا بتوانم برای پارس جنوبی هم گل بزنم

فرشید پاداش در گفت و گو با خبرنگار درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پیکان در جام حذفی بیان کرد: شرایط نسبتا خوبی داریم. تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر کادرفنی انجام می دهیم. دو بازی تدارکاتی مناسب هم داشتیم که بسیار به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم آماده مسابقه با پیکان شویم.

 

او که سال گذشته عنوان آقای گلی لیگ دسته اول را به دست آورد، درباره حضور کم تعداد خود در ترکیب پارس جنوبی بیان کرد: این موضوع با نظر سرمربی تیم صورت گرفته و من احترام می گذارم. قطعا هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیمش بازی کند و من نیز از این قاعده استثنا نیستم اما می دانم که برای این منظور باید تلاشم در تمرینات را بیشتر کنم تا نظر کادرفنی جلب شود. مطمئن باشید هر کاری انجام می دهم تا در اینده بتوانم در ترکیب پارس جنوبی بازی کنم.

 

مهاجم پارس جنوبی جم ادامه داد: آمار گلزنی من در لیگ دسته اول خداراشکر خوب بود و توانستم سال گذشته هم آقای گل لیگ یک شوم. اما شرایط در لیگ برتر و لیگ یک متفاوت است. من خیلی انگیزه دارم تا بتوانم برای پارس جنوبی هم گل بزنم. در بازی های تدارکاتی گل های زیادی برای پارس زده ام اما شرایط برای بازی های رسمی فرق دارد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و مهره موثری برای تیمم باشم.

 

پاداش درباره دیدار با پیکان خاطرنشان کرد: پیکان تیم خوبی است و مربیان و بازیکنان خوبی دارد. بد شانسی ما این بوده که در دور اول جام حذفی با یک تیم لیگ برتری روبه رو شویم اما برای برد به زمین می رویم و امیدوارم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم و جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آوریم. همه مجموعه پارس جنوبی دست به دست همه داده اند تا در بازی با پیکان پیروز شویم و در جام حذفی همینطور تا مراحل پایانی پیش برویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypnoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقی‌زاده: آن تک‌به‌تک‌ها فدای سر ابراهیم و فرشید/ شرمنده هواداران‌مان شدیم