تاریخ انتشار: 1397/06/22 11:19
کد خبر: 130571

کرانچار در تیم ملی امید کار سختی را پیش رو دارد

علی شجاعی یکی از سرمایه های جوان فوتبال ایران بشمار می رود. بازیکنی که پیش از حضور در نساجی در سایپا بازی می کرد و به همراه تیم ملی جوانان حضور در جام ملت های بحرین و جام جهانی کره جنوبی را تجربه کرد.
کرانچار در تیم ملی امید کار سختی را پیش رو دارد

رفتاراین بازیکن در بازی با پرسپولیس و بعد از دریافت کارت زرد دوم اصلا جای هیچ گونه دفاع و توجیهی ندارد بطوریکه برای هدایت او به بیرون از زمین مسابقه جواد نکونام و فرزاد مجیدی وارد عمل شدند و در نهایت هم اعتراضات این بازیکن برای دقایقی جو بازی را متشنج کرد.

 

علی شجاعی که یکی از بازیکنان مد نظر کرانچار برای همراهی تیم ملی امید در بازی های مقدماتی المپیک است حتما باید در رفتار خود تجدید نظر کند چون چنین برخوردهایی در بازی های بین المللی علاوه بر کارت زرد و قرمز با رای های انضبطی همراه خواهد بود و چه بسا لطمات شدیدی به تیم امید بزند.

 

علی شجاعی در گام نخست باید از سوی جواد نکونام به خوبی مدیریت شود. هر چند همان طور که اشاره شد تحرکات او بعد از دریافت کارت زرد دوم و در نهایت اخراج از بازی به خاطر شور جوانی اش بود. شاید به این خاطر که تیم نتیجه را عقب بود و او خوب می دانست این تصمیم داور دیگر جبران نتیجه را برای نساجی غیر ممکن کرده بود.

 

چنین رفتارهایی نشان می دهد کرانچار در تیم ملی امید کار سختی را پیش رو دارد. او همزمان با ترسیم راه صعود تیم امید باید بازیکنان جوانش را هم کنترل کند. دیدید که در جاکارتا محمد امین اسدی آنقدر خطاهای خود را تکرار کرد که کرانچار به ستوه آمد و در حالی که برای بازی با کره جنوبی به او نیاز مبرم داشت دستور داد که به تهران باز گردد.

 

به جمع یاغی ها شاید بتوان مهدی قائدی را هم اضافه کرد. بازیکنی که مدل موی او اینروزها بیشتر مورد بحث است تا بازی او.

 

همان طور که اشاره شد رفتارهای محمد امین اسدی و علی شجاعی ناشی از شور جوانی آنهاست و هنوز اینکه به خوبی درک نکرده اند این رفتارها چه تبعاتی می تواند برای آنها داشته باشد. علاوه بر کرانچار مربیان باشگاهی هم باید با این جوان ها صحبت کنند که در ابتدای مسیر حتی یک رفتار اشتباه می تواند آنها را به خانه اول برگرداند و طبیعتا از نو شروع کردن حتی برای بازیکن جوان هم سخت است. البته علی شجاعی که دیروز در ترکیب نساجی به میدان آمد برای پیدا کردن این موقعیت سال ها در سایپا نیمکت نشینی را تحمل کرد. همان طور محمد امین اسدی برای پرسپولیسی شدن حتما رنج های زیادی به جان خریده است و رفتاری که در جاکارتا از او سر زد یک بازی بزرگ را از او گرفت و شاید در آتی هم کرانچار حساب ویژه روی او باز نکند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5mrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محل تمرین تیم ملی امید سوژه رسانه ها شد!